خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

سپاه پاسداران بازوان ولایت و امامت/پیوند مردم با ولایت قدرت آفرین است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: پیوند مردم با امامت و ولایت بسیار باارزش است و همراهی مردم با امامت سبب تبدیل شدن به قدرت می شود.
کد خبر: ۸۸۹۳۹۵۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی امروز (7 مرداد) در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج بیرجند و مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: امیدواریم در دنیا از زیارت اهل بیت (علیهم السلام) و همراهی با ولایت بهره مند شویم.


وی با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری اولین رسالت ائمه اطهار (علیهم السلام) معرفی خودشان به جامعه بود، گفت: امام جعفرصادق (علیه السلام) و امام محمدباقر (علیه السلام) بودند که فرهنگ ولایت و همراهی با امامت را در جامعه منتشر کردند.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه توحیدی مورد قبول است که همراه با امامت باشد، افزود: امروز مشاهده می کنید که داعش پرچم توحید را در دست دارد اما امامت را قبول ندارد و این نشان دهنده جهالت آن ها است و دشمنان اسلام بحث جایگاه امامت و ولایت را نمی توانند تحمل کنند.


حجت الاسلام نوفرستی با توجه به اینکه ائمه اطهار (علیهم السلام) در جهت ترویج امامت و اقامه حکومت اسلامی به عنوان یک تکلیف عمل می کردند، ادامه داد: پیوند مردم با امامت و ولایت بسیار باارزش است و همراهی مردم با امامت سبب تبدیل شدن به قدرت می شود.


وی با تاکید بر اینکه باید حقایق دین و تفسیر قرآن کریم را از طریق سخنان و روایات ائمه اطهار (علیهم السلام) دریافت کنیم، تصریح کرد: تفسیر قرآن بسیار مهم است و دشمن بر روی تفسیر قرآن کریم از زبان ائمه اطهار (علیهم السلام) حساس است.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امام راحل فرهنگ ولایت و امامت را احیا کردند، گفت: حج بدون شناخت امام معصوم (ع) بی معنا است و اگر پیرو حقیقی ائمه اطهار (علیهم السلام) بودیم اکنون باید آسیب های سند 2030 و مغایرت های آن با دین اسلام بر ما روشن بود.


حجت الاسلام نوفرستی اظهار داشت: سپاه پاسداران به عنوان بازوان ولایت و امامت در راستای ترویج فرهنگ ولایت تلاش می کند و در جامعه باید از این رسالت تا سرحد جان دفاع کنیم.


در پایان از زحمات حجت الاسلام اشراقی مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بیرجند تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام مومن زاده به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بیرجند معرفی شد.


همچنین از زحمات حجت الاسلام مومن زاده مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان تقدیر شد و حجت الاسلام علی شمابادی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان معرفی گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها