هانی زاده در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

"سپاه هراسی" پروژه امریکایی‌ها برای تخریب سپاه

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: راه انداختن موج سپاه هراسی توسط امریکا در ایران، دادن فرصتی به افراد نفوذی داخلی خود در ایران برای ایجاد رعب و وحشت غیر واقعی در جامعه از ایجاد جنگ و تحریم است.
کد خبر: ۸۸۹۳۹۶۶
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
حسن هانی زاده کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به تلاش دشمن برای تخریب سپاه با کلید واژه اقتصادی، گفت: بعد از به روی کار آمدن شومنی مانند ترامپ در ایالات متحده آمریکا معروف به شیطان بزرگ شاهد موج جدیدی از حمله به نیروی انقلابی سپاه پاسداران بودیم که در این موج جدید از عملیات روانی تقسیم کار دقیقی مابین دشمنان نظام و وطن فروشان صورت گرفته است و دشمن تلاش می کند که نشان دهد که سپاه در اقتصاد ایران دخالت منفی می کند.
 
وی ادامه داد: ایالات متحده بزرگترین برنده ایجاد کوج ایران هراسی و در نوک پیکان آن سپاه هراسی است زیرا می تواند با توسل به آن بسیاری از کشورهای فربه خلیج فارس و عربی را دوشیده  و اقتصاد رو به اهتزار خود را تا حدی ترمیم کند.
 
هانی زاده در پایان خاطر نشان کرد: راه انداختن موج سپاه هراسی توسط امریکا در ایران، دادن فرصتی به افراد نفوذی داخلی خود در ایران برای ایجاد رعب و وحشت غیر واقعی در جامعه از ایجاد جنگ و تحریم غیره است تا جامعه ایران را از یک سری کاستی ها و ناکارآمدی های این جریان نفوذی منحرف نماید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار