مدیر عامل سازمان پارک‎ها و فضای سبز شهرداری زنجان:

نصب دستگاه‎های جدید استانداردسازی شده در شهربازی شماره یک زنجان

با حضور یک سرمایه‎گذار جدید دستگاه‎های جدید استانداردسازی شده در شهربازی شماره یک زنجان نصب شده است.
کد خبر: ۸۸۹۳۹۷۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: با حضور یک سرمایهگذار جدید دستگاههای جدید استانداردسازی شده در شهربازی شماره یک زنجان نصب شده است.

شهرام فرح بخشیان افزود: سرمایه‏گذاری جدیدی در شهربازی شماره یک شهر زنجان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 6 دستگاه جدید ویژه بزرگسالان در شهربازی شماره یک زنجان نصب شده است، اظهار داشت: این دستگاههای جدید شامل کشتی صبا، تاب پرنده، قایق پدالی چرغ و فلک و آلویشن میشود.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری زنجان با بیان اینکه در مجموع دستگاههای قدیمی شهربازی شماره یک عوض شده و تجهیزات جدیدی نصب شده است، تصریح کرد: تعدادی از این دستگاهها موفق به اخذ گواهی استاندارد شده و پروسه استانداردسازی خود را طی کردهاند.

فرح بخشیان افزود: تعدادی از دستگاههای جدید نصب شده در شهربازی شماره یک زنجان همچون آلویشن و چرخ و فلک در حال طی پروسه برای کسب گواهی استاندارد هستند.

وی با اشاره به اینکه آنچه که در مجموعه قبلی شهربازی بوده به صورت کلی برچیده شده است، گفت: دستگاههای قبلی تناقضهای زیادی با استاندارد داشته و همخوانی نداشتند.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری زنجان با بیان اینکه دستگاههای جدید شهربازی شماره یک زنجان همخوان با استاندارد نصب شده است، یادآور شد: سرمایهگذار تعهداتی هم برای نصب دستگاههای جدید برای سالهای آینده دارد و نسبت به نصب آن مطابق با قرارداد اقدام خواهد شد.

فرح بخشیان با تاکید بر اینکه دستگاههای بادی کودکان شامل ماشین برقی، کشتی صبای کودک، آفتاب مهتاب، بالگرد، قطار کودک، تاب کودک میشود، اظهار کرد: این دستگاهها از سالهای گذشته بوده و اکنون بازسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه یک سری اقدامات زیربنایی هم در شهربازی شماره یک زنجان انجام شده است، ادامه داد: خرید پست برق اختصاصی برای شهربازی و نوسازی همه تاسیسات برق در شهربازی شماره یک، محوطه سازی، نصب دوربین مدار بسته از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری زنجان با بیان اینکه در حال حاضر مردم به شهربازی شماره یک زنجان مراجعه میکنند، گفت: این شهربازی از اوایل تیرماه فعال است.

فرح بخشیان تاکید کرد: مردم برای استفاده از این دستگاهها در شهربازی شماره یک زنجان زمانبندی مناسبی داشته باشند، چرا که تا ساعت 12 شب این خدمات ارائه خواهد شد و آغاز فعالیت دستگاهها از عصر است.

ارسال نظرات