آئین اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) با حضور خادمان حرم مطهر رضوی و عاشقان و دلباختگان ائمه معصومین(ع) در سالن هلال احمر استان مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۴۱۰۷
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احد جاودانی با اشاره به ارسال ١٤٩هزار و ١٨٦ نامه از ٦١کشور به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) اظهار کرد: این جشنواره در بخش ملی در دو رده سنی کودکان و نوجوانان(٧-١٨سال) و بزرگسالان(از ١٨سال به بالا)، بخش بومی، بخش بین‌المللی و بخش ویژه(حدیث رضوی) آثار دریافت کرده است.

 وی با بیان اینکه منتخبان این جشنواره فردا هشت مرداد ماه از ساعت ١٧ با حضور مقامات کشوری و استانی و سفرای کشورهای گینه‌بیسائو، نیجریه، سنگال، بوروندی، کنیا، بنین و گینه معرفی و تجلیل می‌شوند، یادآور شد: رونمایی کتاب نجوای دل«شامل دلنوشته‌های منتخبان جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع)» و جلد نخست دانشنامه امام رضا(ع) نیز در این آئین صورت می‌گیرد.

دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) با اشاره به اینکه جلد اول دانشنامه امام رضا (ع) شامل مدخل ‌ای ( آب – احمد بن موسی) در ۷۴۲ صفحه به همت جمعی از مولفان به مدیریت علمی «یعقوبعلی برجی» و با نظارت جامعه المصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) العالمیه به چاپ رسیده، گفت: این کتاب در جلد اول شامل بخش مفاهیم، بخش شخصیت‌ها و مکان‌ها، بخش کتاب‌ها و آثار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آئین اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) با حضور خادمان حرم مطهر رضوی و عاشقان و دلباختگان ائمه معصومین(ع) در سالن هلال احمر استان مازندران برگزار می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها