فرمانده سپاه البرز مطرح کرد:

رصد نقاط آسیب‌پذیر البرز توسط سپاه/اجرای ۲۰۰ پروژه در حاشیه شهرها

فرمانده سپاه استان البرز با تأکید بر رصد نقاط آسیب‌پذیر استان توسط سپاه، از اجرای ۲۰۰ پروژه در مناطق حاشیه‌نشین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۴۱۲۱
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سید یوسف مولایی صبح شنبه در دیداری مشترک با مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه پاسداری سپاه از انقلاب اسلامی محدود به امور نظامی نیست، اظهار کرد: امروزه اقشار نیازمند به‌عنوان حامیان اصلی انقلاب در معرض آسیب هستند و ایفای نقش در خدمت‌رسانی به محرومان ازجمله رسالت‌های اجتماعی سپاه است  .
 
رصد نقاط آسیب‌پذیر البرز توسط سپاه/اجرای ۲۰۰ پروژه در حاشیه شهرها

وی در ادامه بر تداوم و تقویت نقش این نهاد در جهت خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف تأکید کرد و با اشاره به نقش محرومان در استمرار برقراری نظام اسلامی، گفت: سپاه به‌عنوان پاسدار انقلاب در کنار پاسخگویی به تهاجم نظامی دشمن، مقابله با تهدیدات درزمینهٔ های اجتماعی و فرهنگی را نیز وظیفه خود می‌داند و ما نیز در استان البرز، آماده گسترش و تقویت همکاری‌ها با کمیته امداد هستیم .

وی با تأکید بر تقویت همگرایی اجتماعی، افزود: جذب مشارکت از طبقه ثروتمند جامعه و سوق دادن آن به سمت طبقه محروم کار ارزشمند کمیته امداد است و امید را در جامعه ایجاد می‌کند  .

سردار مولایی با تأکید بر رصد نقاط آسیب‌پذیر استان توسط سپاه، گفت: سپاه استان البرز به‌منظور ارائه خدمت به حاشیه‌نشین‌های مستضعف «طرح کرامت» را به مرحله اجرا درآورده است و در حال حاضر نیز در این بخش حدود ۲۰۰ پروژه بازسازی واحدهای مسکونی را در دست اجرا دارد .

فرمانده سپاه استان البرز بابیان اهمیت ایجاد فرهنگ کار در بین نیازمندان عنوان کرد: رونق دادن به زندگی یک نفر کار ارزشمندی است که کمیته امداد تحقق آن را بر عهده دارد .

در ادامه محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز نیز بر استفاده از ظرفیت بسیج خواهران، برای یاری‌رسانی به امداد در امور مختلف مددکاری تأکید کرد و گفت: بسیج اصناف برای بهره‌مندی مددجویان کمیته امداد از منابع خیریه اصناف نقطه اتصال مناسبی برای امداد است  .

 مدیرکل کمیته امداد البرز استفاده از گروه‌های جهادی استان را فرصتی ارزشمند برای خدمت به محرومان  برشمرد و افزود: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت عظیم نیروهای مخلص بسیج برای اجرای طرح‌های فقرزدایی استفاده کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار