خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

حجاب بانوان،کانون خانواده را استوار و دغدغه فکری جامعه را کم می کند.

گفتگور عضور هیئت موسس کانون بانوان شاهین شهر با خبرنگار بسیج درباره مساله حجاب و عفاف
کد خبر: ۸۸۹۴۱۴۱
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر، سیده طاهره حسینی با تاکید بر اهمیت حفظ حجاب در جامعه گفت: در جامعه ای که بی بند باری در آن رواج پیدا کرده نوجوانان و جوانان آن کشور به جای تحصیل و رشد علمی و جسمی دچار هتک حرمت و انحراف می شود در نتیجه حجاب کانون خانواده را استوار ساخته و دغدغه فکری جامعه را کاهش می دهد.

وی افزود: وقتی دغدغه فکری جامعه کم شود و ذهن ها آرام شود در نتیجه تولید علم، کار و فناوری افزایش می باید و سلامت روان در جامعه ایجاد می شود.

مشاور تربیتی و فرهنگی خانواده با تاکید بر هدف گذاری شبکه های ماهواره بر ضربه زدن به کانون خانواده گفت: متاسفانه ماهواره و شبکه های مجازی با زیر پا گذاشتن حریم ها، بی حجابی را ارزش و فرد بی حجاب را فردی متمدن و روشنفکر معرفی می کند و این همان" زین لهم الشیطان اعمالهم" است.

وی با تاکید بر حفظ حجاب در تمامی ادیان افزود: برخی گمان می کنند حجاب فقط در قانون اسلام است، اما خداوند متعال در تمامی ادیان به مسئله حجاب تاکید داشته است.

رئیس شورای قشر زنان و استاد یار طرح صالحین در  ادامه گفت: هیچگاه بی حجابی منجر به پیشرفت نخواهد شد بلکه زنان محجبه و با حجاب به شکوفایی و پیشرفت جامعه کمک بسزایی می کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد خانواده، مدارس و تمامی ارگان ها در مساله حفظ حجاب نقش مهمی دارند و باید فرهنگ حجاب از سنین کودکی برای فرزندان  نهادینه شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار