خبرهای داغ:
شهید قهرمان احمدی در وصیت نامه خویش آورده است: من وصیتم به همه ملت و مردم اسلامی این است که راه امام را طی کنند و بدانند که حفظ میهن وظیفه شرعی و اسلامی همه ملت ایران است.
کد خبر: ۸۸۹۴۱۴۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شهید قهرمان احمدی بیستم شهریور 1350 در روستای فوزلو از توابع شهرستان بوئین زهرا به دنیا آمد، پدرش برجعلی و مادرش خوشقدم نام داشت.

شهید قهرمان احمدی در حد خواندن و نوشتن سواد داشت،آهنگر و جوشکار بود وی ازسوی بسیج عازم جبهه شد و دربیست و هشتم 1366 در حلبچه عراق بر اثر اصابت ترکش به سر شهید شد،مزار او در گلزار شهدای روستای چوبیندر از توابع شهر قزوین واقع است.

شهید قهرمان احمدی در وصیت نامه خویش آورده است:

حفظ میهن،وظیفه شرعی و اسلامی همه است

وظیفه شرعی و اسلامی است که همه منطقه و سنگرها را پر نگه داریم که مبادا بیگانگان و صدامیان خون خوار به وطن مسلط شده و نهضت قرآن و دین ما را پایمال کنند.

ما باید تا آخریت لحظه و آخرین قطره خون مان از میهن اسلام دفاع کرده و راه امام خمینی ره را ادامه دهیم.

باری! اگر من شهید شدم به برادرهایم سفارش کنید که راه امام اسلام و قرآن را طی نمایند که این  دنیا محل گذر است و ما همگی از این دنیا به آن دنیا سفر خواعهیم کرد،پس چه خوب است با نام نیک سفر کنیم.

من وصیتم به همه ملت و مردم اسلامی این است که راه امام را طی کنند و بدانند که حفظ میهن وظیفه شرعی و اسلامی همه ملت ایران است.

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها