امام‌جمعه دیباج گفت: کاروان زیر سایه خورشید فضای معنوی زیارت حرم مطهر رضوی در مشهدالرضا(ع) را در کل جامعه ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۸۸۹۴۱۷۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جلیل قدمی در گفت‌ وگو با خبرگزاری بسیج در سمنان، ضمن بیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید فضای معنوی زیارت حرم مطهر رضوی در مشهدالرضا را در کل جامعه پخش می کند، اظهار کرد: ایجاد این فضا برای افرادی که سالیان طولانی است آرزوی زیارت حرم امام رضا (ع) را دارند بسیار با اهمیت است.

وی افزود: یکی از دلایل اصلی به وجود آمدن این فضای معنوی، پوشش خاص خادمین حرم مطهر رضوی به عنوان پیام‌آوران مشهدالرضا (ع) است که در جای جای استان سمنان حضور پیدا می‌کنند.

امام‌جمعه دیباج تصریح کرد: یکی دیگر از دلایل اصلی به وجود آمدن این فضای معنوی جشن‌هایی است که با حضور این خادمین در سطح استان سمنان برگزار می‌شود و باید تلاش شود تا برنامه هایی درشان امام رضا (ع) برگزار شود.

قدمی عنوان کرد: مهم‌ترین و اصلی ترین دلیل وجود فضای معنوی زیارت حرم مطهر رضوی در سطح این استان، ارادت و عشق مردم مومن استان سمنان نسبت به این امام همام است.

وی گفت: ارادت قلبی مردم دوست دار اهل بیت استان سمنان به امام هشتم، برکات و رحمت‌های خاصی را به دنبال دارد و این ارادت قلبی به ائمه اطهار به‌خصوص امام رضا (ع) که اصلی جدانشدنی است، در تمام ایرانیان وجود دارد.

امام‌جمعه دیباج گفت: حضور کاروان زیر سایه خورشید و برگزاری برنامه های خاص این کاروان در استان سمنان آثار و برکات مذهبی خوبی را به‌جا گذاشته است که در این چند سال از ذهن مردم پاک نشده و در آینده نیز این آثار فرهنگی مذهبی همواره بر سر زبان مردم این استان باقی خواهد ماند.

قدمی خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال نیز اقدامات فرهنگی مذهبی این کاروان به بهترین شکل در استان سمنان اجرایی شود تا مانند سال‌های گذشته شاهد آثار مثبت آن در زندگی مردم و جامعه باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها