خبرهای داغ:
حکمت در جمع دانشجویان قزوینی:

نزاع با جمهوري اسلامي نزاع ايدئولوژيك است

حکمت گفت: ۴۰ تا ۵۰ درصد تحريم‌های بسته شده بر عليه ايران، تحريم‌هاي حقوق بشري بوده كه خودشان سنگ حمايت از حقوق بشر را به سينه مي زنند.نزاع با جمهوري اسلامي نزاع ايدئولوژيك است و اهداف جمهوري اسلامي رسيدن به اسلام ناب محمدی(ص) است.
کد خبر: ۸۸۹۴۱۹۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام و المسلمین حکمت در نهمین دوره طرح ولایت استانی_خط امام(ره) در همايش مشترك بين دانشجويان دانشگاه آزاد وفرهنگيان قزوین که در دانشگاه سالن اجتماعات علامه رفیعی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد با اشاره به بررسی سند۲۰۳۰ توضیح داد: كشورهاي سلطه گر براي اينكه به اهداف خود برسند می‌بایست كشورها را همسو با خود مي‌كردند و برای اینکه جریان سلطه بهتر عمل کند و منافع خوبی برای آنها داشته باشد با یک برنامه‌ریزی جامع، برنامه هزاره سوم میلادی را مطرح کردند.

وی با توجه به اینکه توسعه پايدار با شعار دگرگون كردن جهان از٢٠١٥تا٢٠٣٠مطرح شد، افزود: در سال٢٠١٥ این سند را دوباره بررسي كرده و دريافتند به نتايج و اهداف مورد نظرنرسيده و سپس با برنامه جامع‌تري كه شامل١٧اصل می‌باشد در كشورها جاي دادند و از ابزارهاي در دست خود من جمله سازمان بين اللمل،يونيسف،غذاودارو و…در جهت عملي كردن آن استفاده كردند.

وي با بیان اینکه مرد و زن از لحاظ روانشناختی و روحی متفاوت هستند افزود : برابري جنسيتي مرد و زن مطرح شده که در این سند مطرح است که برخلاف قوانين اسلام و ذات آفرينش مرد و زن می‌باشد. در حالي كه شهيد مطهري اين تفاوت را عدالت جنسيتي مي داند و اين برابري مدنظر است.

اين استاد دانشگاه شاغل بودن زن را عامل فروپاشی نظام خانوانده دانست و تصریح کرد: انقلاب صنعتي زن را به دليل نقدپذیری،جزئي نگري ونيروهاي ارزان بودن وارد كارخانه كرد كه دليل اصلي آن سود دهي بيشترصاحبان قدرت بود..

وي اذعان کرد: کشورهای حامی تروریست و مدعی صلح جهانی هر روز ۱۲۰زن وكودك شيعه را مورد حمله قرار می‌دهند در حالي كه تروريست در سوريه نه تنها تروريست محسوب نمي شوند بلكه حمايت هم مي‌شوند!

حکمت یادآور شد: ۴۰ تا ۵۰ درصد تحريم‌های بسته شده بر عليه ايران، تحريم‌هاي حقوق بشري بوده كه خودشان سنگ حمايت از حقوق بشر را به سينه مي زنند.

وی ادامه داد: نزاع با جمهوري اسلامي نزاع ايدئولوژيك است و اهداف جمهوري اسلامي رسيدن به اسلام ناب محمدی(ص) است.

این استاد حوزه و دانشگاه ضمن بیان اینکه سند۲۰۳۰ با تیزبینی و درایت دانشجویان خط امام(ره) ترجمه و راه نفوذ و سلطه‌گری در کشور بسته شد گفت: اين سند تنها سندي بود كه رهبر معظم انقلاب به طور جدي ورود كردند و علت اين ورود نه تنها تعرضات جدي با آموزه‌هاي دين مبين اسلام است بلكه سبب ناديده گرفتن ،منفور شدن وناكارامدي استقلال كشور مي‌باشد.

 

وي خاطرنشان كرد: اين برنامه حدود٤٠ صفحه مي‌باشد كه در غالب١٧هدف طراحي شده كه هر هدف ٤الي٧زير هدف وجوددارد.

حکمت در خاتمه تاکید کرد: سند آموزش ٢٠٣٠ و توسعه پايداراز مفاهيم مشترك حقوق بشر، شهروندجهاني، صلح، منع خشونت، عدالت جنسيتي و دموكراسي استفاده شده كه داراي تعرضات جدي با قوانين اسلام و قانون اساسي است و حق آموزش دين رسمي در مدارس و…وجود ندارد.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار