خبرهای داغ:
جانشین فرمانده تیپ 82سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

داعش همان شیوه و روش منافقین علیه جهان اسلام را پیش گرفته

جانشین فرمانده تیپ 82سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: باید جنایت هایی را که منافقین در این مدت بر سر ملت ایران آوردند را برای جوانان بازگو کرد تا به گفته رهبرمعظم انقلاب امام خامنه ای بعضی از افراد به خاطرمسائل تبلیغاتی جای شهید و جلاد را عوض نکنند.
کد خبر: ۸۸۹۴۲۶۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ پاسدار مهرداد افروزی جانشین فرمانده تیپ 82 در جمع رزمندگان و بسیجیان گردان های امام حسین (ع) اظهار کرد: در سال 1367 شرایط جنگ شرایط حساسی بود بطوری که استکبار تمام توان خود را در اختیار رژیم بعث عراق قرار داده بود تا ایران را به قبول قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل وادار کندو در جبهه خودی نیز سطح آمادگی در پایین ترین سطح وکمترین نیرو نیزدر مرز پدافندی قرارداشت ، عراق در سال های آخر جنگ ، موشک باران به شهرها هم را افزایش داده بود و با توجه به شرایط پیش آمده حضرت امام خمینی قطعنامه 598 شورای امنیت را پذیرفت .

وی در ادامه افزود : بعد از قبول قطعنامه از طرف ایران رژیم بحث عراق مثل اول شروع جنگ تحمیلی به ایران حمله کرد وتا جاده اهواز – خرمشهر پیشروی کرد ، در این شرایط حضرت امام خمینی (ره) با پیامی به این مضمون که امروز تمام کفر در برابر اسلام قرار گرفته است را صادر کرد که رزمندگان خودشان را به مناطق جنگی رسانذند و کمتر از 24 ساعت نیروهای عراقی را تا مرز عقب راندند.

افروزی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد :در سالهای 1364و 1365 گروه منافقین به سرکردگی مسعود رجوی از اروپا فرا خوانده شدند ودر عراق هم پیمان شدند که با رژیم عراق همکاری کنند و بخش نظامی منافقین کار ستون پنجم ارتش عراق را انجام می داد .

وی افزود : بعد از از قبول فطعنامه از طرف ایران و شکست دوباره عراق در حمله به ایران، منافقین شرایط را مناسب دید و عملیاتی بنام فروغ جاویدان با استعداد 5000 نفرنیرو ، تعدای تانک ، نفر بر و پشتیبانی نیروی هوایی و هوا نیروزعراق  به ایران حمله کرد بطوری که اعلام کرد بعد ار 30 ساعت دیگر انقلاب اسلامی را سرنگون می کند .

جانشین فرمانده تیپ 82 بیان کرد: منافقین که بدون هیچ استراتژی و تاکتیکی به ایران حمله کرده بودند در 5 مرداد 1367 در تنگه ای که به مرصاد مشهور شده است توسط رزمندگان اسلام غافلگیر وتعداد زیادی کشته و گروهی هم با سیانور خودکشی و تعدادی هم پا به فرارگذاشته  وبه عراق باز گشتند .

وی با یادآوری جنایتهای که منافقین در طول انقلاب اسلامی به مردم ایران روا داشتند بیان کرد : امرور داعش همان شیوه و روش منافقین را علیه جهان اسلام در پیش گرفته است .

در پایان  افروزی بیان کرد: باید جنایت هایی را که منافقین در این مدت بر سر ملت ایران آوردند را برای جوانان بازگو کرد تا به گفته رهبرمعظم انقلاب امام خامنه ای بعضی از افراد به خاطرمسائل  تبلیغاتی جای شهید و جلاد را عوض نکنند. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها