خبرهای داغ:
به مناسبت سالگرد اولین نماز جمعه کشور

دیدار فرمانده و مدیران سپاه شاهرود با امام جمعه+عکس

به مناسبت سالگرد اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب، فرماندهی و مدیران سپاه شاهرود با امام جمعه این شهر دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۹۴۲۹۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت برگزاری اولین نمازجمعه کشور بعد از پیروزی انقلاب، فرماندهی و مدیران ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با امام جمعه این شهر در مسجد مصلی دیدار کردند.

در این دیدار که فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مدیران و فرماندهان حوزه ها و کانون های بسیج اقشار حضور داشتند، این روز را به امام جمعه محترم تبریک گفتند.

سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در این دیدار با تاکید بر فرصت های انقلاب برای خدمت به اسلام و انقلاب و مردم نماز جمعه را از برکات انقلاب اسلامی بیان نمود که اجتماع فرهنگی مهمی در شهرها می باشد و رهبری نیز بر قرارگاه فرهنگی بودن این مکان تاکید دارند و این کار را سخت می کند.

حجت الاسلام علی شریفی در این دیدار با تاکید بر اهمیت نماز جمعه و تاکیدات رهبری و امام راحل اظهار کرد: امام تاکید داشتند نماز جمعه پشتوانه انقلاب و دژ محکم اسلام است و نماز جمعه ثمره خون شهیدان است و یکی از برکات این نهضت و انقلاب همین اقامه نماز جمعه هاست.

وی افزود: نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است و نماز جمعه از بزرگترین عنایات حق تعالی به نظام جمهوری اسلامی است و نماز جمعه نعمت بزرگی است که در اختیار ماست اگر این نعمت را قدر دانستیم خداوند برکات آن را افزون می سازد.

شریفی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در باب نماز جمعه بیان کرد: رهبری تاکید دارند(نماز جمعه کانون بسیج مردم است) و(نماز جمعه یکی از بزرگترین معجزه این انقلاب است.) و (نماز جمعه است که دلها را محکم و ایمانها را قوی می کند.)

 وی اضافه کرد: نماز های جمعه، قوام معنوی و حصار ایمانی جامعه را حفظ می کند و نقش بسیار بزرگی در موفقیتهای ملت ما ایفا کرده و مظهر وحدت دلها و نیتها است که دریچه‌ای دلگشا به سوی معنویت و آگاهی را ایجاد می کند و مأمن و ملجأ دل و جان است.

در این دیدار حجت الاسلام امینی با تقدیر از حضور مسئولین سپاه بر تعامل و همکاری سپاه و بسیج با نماز جمعه که قرارگاه فرهنگی شهرستان است تاکید کرد.

دیدار فرمانده و مدیران سپاه شاهرود با امام جمعه+عکس
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها