رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشوردر سیستان وبلوچستان:
سرلشکر محمد باقری در جمع خبرنگاران استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که هماهنگی کامل بین نیروهای نظامی وانتظامی وامنیتی استان برقرار است اظهارداشت: سیستان و بلوچستان دارای امنیت قابل قبولی است.
کد خبر: ۸۸۹۴۳۰۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور صبح امروز در بازدید از کشفیات نیروی انتظامی در اولین سفر استانی خود به استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران گفت:ما درهمه ارگانهای مستقر در تهران  در کنار مردم  و  ارگانهای مسئول امنیت استان هستیم و هم در مرز وهم داخل استان با زحماتی که واحدهای امنیتی سپاه پاسداران، نیروی انتطامی، وزارت اطلاعات و دادستانی  دارند امنیت قابل قبول وخوبی در استان برقرار است.
وی با اشاره به این مطلب که  دولت وسرمایه گذاران از امنیت استان حداکثر بهره برداری را داشته باشند، افزود: باید در استان سیستان و بلوچستان به سرمایه گذاری ها وایجاد مراکز توسعه صنعتی، خدماتی، کشاورزی ،توجه شود تا این مهم  رونق پیدا کرده و  وضعیت معیشتی مردم بهتر شود.
سرلشکر باقری تصریح کرد: در سفر  به استان با حضور در تمام ارگانها روند کار را از نزدیک مشاهده کردم و هماهنگی های لازم بیش از گذشته بین ارگانهای امنیتی، نظامی و انتظامی را برقرار می کنیم.
این مسئول بیان کرد:  آنچه در این سفر در مرز ومرکز استان مشاهده کردم هماهنگی کامل وقابل توجه بین دستگاههای انتظامی وامنیتی بود وماموریتها به خوبی در حال انجام است .
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور اظهار داشت: انشاالله با این همکاری وهماهنگی  امنیت وماموریتها بهتر وبیشتر در استان انجام شود.
وی با اعلام این مطلب که از پاکستان واحدهایی به مرز آمده اند،گفت: پاکستان مسئولیت مرز داریشان را انجام داده وکمک خواهد کرد که در دوسوی مرز مرزداران جمهوری اسلامی ومرز بانان کشور پاکستان دست در دست هم داده و امنیت مناسب تری را برای مرز فراهم کنند.

ارسال نظرات