در آیینی بیش از 20 نفر از برگزیدگان استانی جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه بیجار تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۸۹۴۳۳۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور معاون بازرسی سپاه بیت المقدس کردستان، فرمانده سپاه و فرماندار بیجار و جمعی از مسئولان و بسیجیان اولین جشنواره مالک اشتر در ناحیه بیجار و آئئین تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در  شهرستان بیجار برگزار شد.

 

فرمانده سپاه بیجار در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا  و تبریک دهه کرامت اظهار داشت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی پر توان ولایت فقیه است.

 

وی با بیان اینکه سپاه در زمینه پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی ایران باید پیشتاز باشد،افزود:معرفی الگوهای برتر در زمینه های مختلف در بسیج موجب پیشرفت و تعالی اقدامات ارزنده بسیج و سپاه است.

 

 عسگری هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر را  الگو سازی و معرفی برگزیدگان و تقویت ارزش های دینی و اصل شایستگی در بسیج اعلام کرد.

 

 فرمانده سپاه بیجار گفت:با توجه به پیشرفت تمامی قسمت ها در ناحیه مقاومت بسیج  بیجار انتخاب برترین ها جهت معرفی در جشنواره در کاری بس دشوار است.

 

 وی ضمن قدردانی از زحمات واحدها و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج بیجار تصریح کرد:هدف اصلی برگزاری جشنواره مالک اشتر ارتقاء وضعیت و عملکرد سازمانی است.

 

 در ادامه مراسم با اهداء لوح سازمانی و هدایای از نفرات برگزیده تجلیل شد.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات