فرماندار نیر تاکید کرد:

ضرورت مهارت آموزی جهت ایجاد اشتغال پایدار

مهدی احمدی رسالت سازمان فنی و حرفه ای را بسیار خطیر و تعیین کننده دانست و بر ضرورت مهارت آموزی جهت ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۹۴۳۴۷
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از  نیریمیز، امام جمعه و فرماندار شهرستان نیر به همراه برخی از مسئولان شهر به مناسبت هفته مهارت از مرکز آموزش فنی و حرفه ای نیر بازدید و از نمایشگاه دستاورد های کاراموزان و کارگاه های مرکز دیدن کردند.

 

 

مهدی احمدی فرماندار نیر در این بازدید با بیان اینکه توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال موثر است، افزود: آموزش‌های فنی و حرفه ای محور اشتغال و کارآفرینی هستند و مربیان مجرب با کارگاه‌های فعال و استانداردهای آموزشی رشته‌های متنوع می‌تواند ضامن فردای بهتر با جوانان ماهر باشد.

 

حجت الاسلام میکائیل مقدسی در این بازدید با بیان این که حرکت فنی و حرفه ای یک حرکت نورانی است افزود: فارغ التحصیلان دانشگاهی و دانش آموزان آموزش و پرورش باید به سمت حرفه آموزی و یادگیری کار عملی ترغیب شوند.

 

امام جمعه نیر ضمن خیرمقدم به دست اندرکاران فنی و حرفه ای و تبریک هفته ملی مهارت گفت: تخصص توام با علم در مکتب اسلام مورد تاکید است و صاحب حرفه و مهارت شدن عامل رشد در زندگی مادی و کسب لقمه حلال است.

 

حجت الاسلام مقدسی رسالت سازمان فنی و حرفه ای را بسیار خطیر و تعیین کننده دانسته و ارتقای این آموزشها را برای اعتلای کشور بسیار مفید و ارزشمند دانست.

 

وی افزود: هر فرد برای شروع کار باید مهارت لازم در این کار را فرا گیرد در غیر اینصورت باعث گم کردن راه و مسیر خود خواهد شد و این فرا گیری توسط مربیان و همکاران سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور میسر است.

 

حجت الاسلام مقدسی در پایان سخنان خود فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای را برای ایجاد اشتغال پایدار و کمک به اقتصاد و توسعه جامعه ضروری دانست و با توجه به آمار بیکاری در استان، ارائه این آموزش ها را از مهمترین را ههای مقابله با معضل بیکاری عنوان کرد.

 

حمید ایران نژاد سرپرست آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نیر در ابتدای این جلسه نیز آماری از عملکرد آموزشی این مرکز در بخش های مختلف ارائه داد.

ارسال نظرات