نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امیدواریم تمامی مسئولین و ارگان‌ها از سپاه الگو گرفته و با همکاری دلسوزانه در ارئه خدمات به مردم کوشا باشند.
کد خبر: ۸۸۹۴۳۷۱
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم افتتاح مرکز جراحی‌های محدود امام جواد(ع) که در مرکز درمانی ثارالله اراک به بهره‌برداری رسید، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دست‌اندرکاران برای تشکیل این مرکز درمانی گفت: امیدواریم تمامی مسئولین و ارگان‌ها از سپاه الگو گرفته و با همکاری دلسوزانه در ارئه خدمات به مردم کوشا باشند.

وی ضمن تشکر از تمامی مسئولینی که در تجهیر این مرکز درمانی فعالیت داشتند گفت: این مرکز در حال حاضر از آمادگی  کامل برای ارائه خدمات به خانواده شهدا، مصدومین، مجروحین، معلولین، فاطمیون و آحاد جامعه برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مراکز درمانی تحت پوشش سپاه پاسداران ضمن برخورداری از پزشکان دلسوز و برخورد کرامت‌آمیز با مردم کمترین هزینه را به مراجعه‌کنندگان تحمیل می‌کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: تمام دست‌اندرکاران مراکز درمانی باید در ارائه خدمات به بیماران و همراهان آن‌ها کوشا بوده و از تعهد کاری لازم برخوردار باشند چرا که مسئولین باید یا مسئولیتی را نپذیرند یا در صورت پذیرش به وظایف خود کاملا واقف باشند.

وی افزود: تمام ارگان‌های کشور از جمله وزارتخانه، مجلس، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، ارتش، بسیج و  ناجا باید در صورت پذیرش مسئولیت امانت‌دار ملت ایران و خون شهدا باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت به مراتب مهم‌تر از سرمایه گذاری در بخش درمان است و صدا و سیما نیز  در تبلیغات خود باید بهداست و درمان مخطبان را مدنظر قرار بدهد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به رساله ذهبیه، گفت: این رساله شامل بیانات امام رضا(ع) در زمینه طب و درمان است که به دستور مامون عباسی با طلا نوشته و به تمامی ایالات اسلام ارسال شد، بنابر این در فرهنگ دینی در زمینه طب بسیار غنی هستیم .

وی افرود: دانشگاه علوم پزشکی باید در تربیت نیروهای باانگیزه، فداکار و مجاهد کوشا باشد چرا که این کشور بر پایه جهاد استوار است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دولت مبلغ 110 هزار میلیارد تومان به بیمه تامین اجتماعی بدهکار است که به دلیل شرایط اقتصادی نامناسب، دولت توان پرداخت این بدهی را ندارد که این موضوع به نظام سلامت لطمه می زند.

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: اصل اول در سپاه پاسداران تلاش آن برای  است و من به‌خاطر تقدیر  و تشکر از نیروهای خدوم سپاه و فرزندان انقلاب در این مراسم حاضر شدم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات