مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها لرستان گفت : با حضور کاروان حامل پرچم متبرک امام رضا (ع) جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) و اهدا جهیزه به نو عروسان لرستانی برگزار میشود.
کد خبر: ۸۸۹۴۴۶۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

نرگس صفر بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها همانند روال هرساله خود در اعیاد مختلفی اقدام به اهدای جهیزیه برای نوعروسان کم‌بضاعت می‌کند.

وی در رابطه با اهدا جهیزیه در سال جاری افزود: در سال 96 سه سری اهدا جهیزیه را به‌صورت رسمی در دستور کار خود داشته‌ایم که یک سری از جهاز روز میلاد امام زمان (عج) و سری دوم روز میلاد امام رضا (ع) و سومین سری روز تولد حضرت زینب (س) اهدا می‌شوند.

بیرانوند با اشاره به اینکه تاکنون 101 سری جهیزیه اهداشده و 30 سری باقی‌مانده است، بیان کرد: یک سری از جهیزیه‌ها در میلاد امام زمان (عج) اهدا و سری دوم در روز میلاد امام رضا (ع) اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اهدا جهیزی در سال جاری به نسبت سال گذشته 30 درصدد افزایش داشته است، بیان کرد: اهدا جهیزیه توسط خیران موسسه انجام می‌شود و امیدوارم این کار به‌صورت کاری فرهنگی در بین مردم رواج یابد تا کمکی به نوعروسان کم‌بضاعت نیز باشد.

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها تصریح کرد: علاوه بر اهدا جهیزیه در مناسبت‌های نام‌برده در ماه رمضان سال جاری به 7 نفر از نوعروسانی که نیاز مبرم به جهیزیه داشتند به‌صورت غیررسمی جهیزیه اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) به همت این موسسه و با همکاری حوزه هنری برگزار می‌شود، بیان کرد: این برنامه با حضور خادمین حرم امام رضا (ع) و پرچم متبرک حرم، حضور مسئولین، خیرین و عامه مردم جمعه 13 مرداد ساعت 10 تا 12 در سالن حوزه هنری روبروی اداره کل آموزش پرورش لرستان برگزار می‌شود.

بیرانوند در پایان از عامه مردم برای حضور در جشن میلاد و اهدا جهیزیه دعوت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات