مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دلیجان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان با تاکید بر اینکه اردوهای جهادی تقویت روحیه جهادی است، گفت: جوانان با حضور در این اردوها به توانمندی‌ها و استعدادهای خود پی برده و از آن برای ساخت ایرانی آبادتر استفاده می کنند.
کد خبر: ۸۸۹۴۴۹۱
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام عظمتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت دلیجان با حضور در اردوی هجرت دانش‌آموزان بسیجی این شهرستان گفت: خودشناسی و شناخت استعدادها و توانمندی‌های خود یکی از دستاوردهای اردوهای جهادی است.

وی افزود: حضور در اردوهای جهادی موجب ایجاد و تقویت روحیه جهادی در بین دانش‌آموزان امروز و مدیران فردا می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: یکی از مشکلات کشور ما عدم اتکا برخی مدیران و مسئولین کشور به داشته‌های عظیم مادی و معنوی درونی و چشم دوختن به دست کشورهای خارجی است. 

حجت‌الاسلام عظمتی با تاکید بر اینکه اردوهای جهادی تقویت روحیه جهادی است، گفت: جوانان با حضور در این اردوها به توانمندی‌ها و استعدادهای خود پی برده  و از آن برای ساخت ایرانی آبادتر استفاده می کنند. 

وی دانش آموزانی که فصل تابستان را، که زمان استراحت و تفریح آنان است با حضور در اردوهای جهادی می گذرانند انسان هایی موفق و سعادتمند دانست و افزود: چرا که با حضور خود در این اردوها پشتوانه عظیمی از تجربیات برای خود کسب می کنند و از آن در میدان خدمت رسانی به مردم خویش بهره می جویند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان با اشاره به آیه شریفه "فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما"، جهادگران عرصه سازندگی و آبادانی ایران اسلامی را مجاهدین در راه خدا دانست و آنان را سرمایه های ایران اسلامی خطاب کرد.

حجت‌الاسلام عظمتی در پایان خاطرنشان کرد: اردوهای طرح هجرت دانش آموزی از ابتدای مردادماه سال جاری با حضور قریب به 50 نفر از دانش آموزان کمیجانی شروع شده و تا پایان فصل تابستان ادامه دارد و طی آن 15 مدرسه رنگ کاری خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات