رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری عامل فروش انواع مکمل‌های دارویی نیروزا و کشف 2 میلیارد ریال پودر و قرص نیروزا در شهرستان قائم‌شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۴۵۰۷
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ذبیح‌الله پهلوانی در جمع خبرنگاران گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه و مقابله با معضل شوم قاچاق در این زمینه مأموران پلیس آگاهی از فعالیت یکی از عاملان تهیه و فروش انواع مکمل‌های دارویی نیروزا در قائم‌شهر با خبر شدند.

وی افزود: در اجرای این مأموریت ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قائم‌شهر با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل نگهداری کالاهای قاچاق، 976 قوطی انواع پودر به مقدار تقریبی 658 کیلوگرم و 57  هزار و 55  عدد انواع قرص‌های نیروزا کشف شد.

این مسؤول ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان بالغ بر 2 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

پهلوانی با اشاره به این که کالاها و داروهای قاچاق از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و می‌توانند صدمات جبران ناپذیری را به سلامت افراد جامعه وارد کنند از مردم خواست، ضمن پرهیز از استفاده از این داروها در صورت مراجعه با افرادی که اقدام به تهیه و فروش کالاهای غیرمجاز می‌کنند مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها