امکان بهره‌مندی زوج‌های جوان از وام مسکن

زوج‌های جوان کهگیلویه و بویراحمدی می‌توانند از تسهیلات خرید یا ساخت مسکن بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۸۸۹۴۵۱۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
مدیر شعب بانک مسکن استان گفت:  زوج‌های جوان استان در صورت سپرده گذاری در این بانک می‌توانند از تسهیلات خرید یا ساخت مسکن یک میلیارد و 200 میلیون ریالی در یاسوج و 800 میلیون ریال در سایر شهرهای استان بهره‌مند شوند.
مهدی آل وردی با اشاره به برنامه ‌ریزی بانک مسکن استان برای خانه دار شدن زوج‌های جوان استان، افزود: با افتتاح حساب صندوق مسکن «یکم» و سپرده گذاری در این حساب امکان استفاده زوج‌های جوان از تسهیلات ارزان قیمت خرید یا ساخت مسکن وجود دارد.
وی ادامه داد چنانچه زوج‌های جوان کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات 200 میلیون ریالی ازدواج خود را در حساب صندوق مسکن «یکم» سپرده گذاری کنند پس از سه سال می‌توانند این تسهیلات ارزان قیمت را دریافت کنند.
مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد نرخ این تسهیلات را 9.5 درصد و در بافت‌های فرسوده هشت درصد و مدت زمان بازپرداخت آن را نیز 12 سال اعلام کرد.
مهدی آل وردی گفت: مهلت پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد به زوج‌های جوان این استان محدود بوده و احتمال جایگزینی متقاضیان جدید وجود دارد.
وی افزود: افرادی که در صف انتظار دریافت تسهیلات ازدواج هستند هر چه سریعتر برای تکمیل مدارک به شعبه‌های معرفی شده مراجعه کنند
ارسال نظرات
آخرین اخبار