بهره برداری از ۸۶ طرح فنی و عمرانی در صداوسیما

مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد: با حضور معاون امور استانهای رسانه ملی، ۸۶ طرح فنی و عمرانی در صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۹۴۵۲۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد گفت: راه اندازی 33 ایستگاه فرستنده، برقراری فیبر نوری برای پخش برنامه های زنده، خرید و تجهیز اس. ان. جی، تعمیر منازل سازمانی و بخش های مختلف صداوسیما، ساخت پارکینگ سرپوشیده، تجهیز و راه اندازی مانیتورینگ تامین برنامه و پخش سیما و بهره برداری از سیستم ارتباط هوشمند تلفن همراه برای نخستین بار از مهمترین طرح هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

یوسف افشارنیا افزود: برای بهره برداری از این طرح ها، بیش از 5 میلیارد تومان هزینه شده است.
 
دارابی معاون امور استانهای رسانه ملی در مراسم افتتاح طرح های شبکه دنا گفت: با بهره برداری ازاین طرح ها، 98 درصد استان کهگیلویه وبویراحمد زیر پوشش فرستنده های دیجیتال قرار گرفت که یک رکورد در کشور محسوب می شود و این استان رتبه نخست پوشش دیجیتال در کشور را از آن خود کرد.
 
وی پیش بینی کرد: پوشش دیجیتال در کهگیلویه وبویراحمد تا دهه فجر امسال به صد در صد برسد.
 
عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی هم دراین مراسم گفت: علاوه بر انعکاس زیبایی های کهگیلویه وبویراحمد، ضعف ها و کمبودهای این استان نیز باید در رسانه ملی منعکس شود تا مسئولان، کاستی های کهگیلویه وبویراحمد در بخش های زیر ساختی را ببینند و برای رفع آنها تلاش کنند.
 
غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم با اعلام رضایت از کیفیت پخش برنامه های صداوسیما در کهگیلویه وبویراحمد گفت: باتوجه به اینکه نیروهای خلاقی در شبکه دنا مشغول به کار هستند  توجه ویژه به ساماندهی و جذب نیروهای صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد ضروری است.
 
معاون امور استانهای رسانه ملی هم گفت:  درکنار انعکاس زیبایی ها و پتانسیل های این استان در برنامه های رسانه ملی، به انعکاس مشکلات و کمبود های نیز توجه ویژه خواهد شد. 
 
آقای دارابی از بخش های مختلف صدا وسیمای کهگیلویه وبویراحمد بازدید و در در جلسه شورای مدیران هم شرکت کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار