عضو کارگروه مجمع بسیج شهرستان مه‌ولات:

ایجاد اشتغال یکی ازمهم‌ترین اولویت‌های اقتصادی کشور است

عضو کارگروه مجمع بسیج شهرستان مه‌ولات بیان داشت: اهتمام به مسئله اشتغال که یکی از اولویت‌های مهم اقتصادی شهرستان و کشور می‌باشد باید بصورت جدی‌تری دنبال شود.
کد خبر: ۸۸۹۴۵۸۱
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مسعود رنجبر در جلسه کارگروه اشتغال که با حضور فرماندار و اعضای این کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان مه‌ولات برگزار شد، با تاکید بر اهتمام به اشتغال به عنوان یکی از اولویت‌های مهم کارگروه، گفت: اهتمام به مسئله اشتغال که یکی از اولویت‌های مهم اقتصادی شهرستان و کشور می‌باشد باید بصورت جدی‌تری صورت بگیرد.

فرماندار شهرستان مه ولات با اشاره به شعار سال عنوان کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی و دست اندرکاران جامعه کسب و کار در این شهرستان می بایست با تکیه بر خرد جمعی و همکاری و تعامل سازنده زمینه تقویت تولید و توسعه اشتغال را فراهم نمایند تا از این طریق ضمن ایجاد فرصت های شغلی جدید برای متقاضیان کار، نرخ بیکاری در شهرستان کاهش یابد.

وی در همین راستا به طرح های یک روستا یک محصول و یک روستای بدون بیکار اشاره نموده و افزود: این طرح ها با کمک صندوق کارآفرین امید و به منظور رفع معظل بیکاری در روستاها اجرا خواهد شد و در همین راستا مصوب گردید که کمیته فرعی به منظور پیگیری طرح های مذکور و انتخاب روستاهای پایلوت تشکیل شود.

گفتنی است؛ در این جلسه دو طرح پشتیبان به مبلغ یک میلیارد ریال و چهار طرح اشتغال زایی به مبلغ ۵ میلیارد و سیصد میلیون ریال مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار