معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:
معاون هماهنگ‌کننده دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: حفاظت از انقلاب و نظام وظیفه همگانی است، ولایت فقیه ادامه راه پیامبران خداست و اگر به آن درک برسیم که حرف ولی فقیه، سخن رسول خداست و بدون چون و چرا بپذیریم مشکلات ما حل خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۹۴۶۳۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ حسن ابراهیمی ظهر امروز در جمع نیروهای کادر و بسیجی ناحیه مقاومت بسیج و سپاه بندرلنگه، اظهار کرد: حفاظت از انقلاب و نظام وظیفه همگانی است، ولایت فقیه ادامه راه پیامبران خداست و اگر به آن درک برسیم که حرف ولی فقیه، سخن رسول خداست و بدون چون وچرا بپذیریم مشکلات ما حل خواهد شد.
 

وی افزود: با مطالعه تاریخ گذشتگان وحاکمان ایران، قدر مملکت و رهبری و این فرصتهای پیش رو را در جامعه کنونی بدانید، انقلاب ما جلوه‌ای زیبا و جذاب از اسلام ناب به دنیا عرضه کرد به‌طوری که اندیشمند آمریکایی می‌گوید، دین روشن‌فکران دنیا، دین اسلام خواهد بود.

 

معاون هماهنگ‌کننده دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، اضافه کرد: ایران اسلامی به علت تفکر اسلامی و استکبارستیزی قدرت منطقه‌ای شده است.

 

ابراهیمی تصریح کرد: ازبرکات انقلاب اسلامی، توسعه، علمی، فرهنگی، امنیت و ثبات، فراوانی نعمت‌ها، توسعه علوم و فن‌آوری، ارتباطات گسترده و آسان و رشد چشم‌گیر علمی است.


ارسال نظرات