با کسب 5 مدال طلا و 2 نقره

ووشوکاران هرمزگانی در تورنمنت بین‌المللی گرجستان خوش درخشیدند

ووشوکاران هرمزگانی توانستند با کسب 5 مدال طلا و 2 نقره رقابت‌های بین‌المللی گرجستان را به پایان برسانند.
کد خبر: ۸۸۹۴۶۳۷
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ تیم منتخب ووشو استان هرمزگان که متشکل از 3 سانداکار و 3 ورزشکار تالو به تورنمنت بین‌المللی هنرهای رزمی در کشور گرجستان اعزام شده بودند صاحب 5 مدال طلا و 2 نقره شدند.
 

این رقابت‌ها همه‌ساله در چندین رشته رزمی به میزبانی شهر تفلیس پایتخت کشور گرجستان برگزار می‌شود و حضور ورزشکاران کشورمان در رشته‌های رزمی مختلف در این تورنمنت بسیار چشم‌گیر است.

 

تیم منتخب ووشو هرمزگان متشکل از مهزیار محمدنژاد، محمدعلی اقتدار بختیاری و عیسی آرسیون در بخش ساندا و محمد سلیمان‌پور، مسیح کیهان‌نژاد و یاسین فتحی‌مقدم در بخش تالو و به مربیگری عارف رگبار به این مسابقات اعزام شده است.

 

در بخش ساندا محمدعلی اقتدار بختیاری توانست در فینال این مسابقات با شکست نماینده ازبکستان نخستین مدال طلای این دوره از بازی‌ها را در وزن 45- کیلوگرم نوجوانان برای کشورمان به ارمغان آورد و عیسی آرسیون توانست نماینده کشور آذربایجان را مرحله نهایی از پیش رو بردارد و خوشرنگ‌ترین مدال وزن 60- کیلوگرم جوانان را دشت کند و مهزیار محمدنژاد در وزن 56- کیلوگرم بزرگسالان در مرحله فینال مسابقات با ورزشکاری چغر و کاربلند از کشور آذربایجان روبرو که موفق شد در دو راند پی در پی سانداکار آذری را مغلوب کند و سومین مدال طلای تیم منتخب هرمزگان را در بخش ساندا به ارمغان آورد.

 

در بخش تالو بزرگسالان نیز یاسین فتحی‌مقدم از تیم منتخب ووشو هرمزگان در فرم نن‌دائو صاحب گردن‌آویز طلا و نماینده ازبکستان دوم و گرجستان سوم شد و در فرم چانگ‌چوان محمد سلیمان‌پور مدال طلا کسب کرد و مسیح کیهان‌نژاد نقره و نماینده کشور ازبکستان سوم شد.

 

در فرم دائوشو علی رضایی از جمهوری اسلامی ایران اول شد و محمد سلیمان‌پور از تیم منتخب هرمزگان دوم و نماینده آذربایجان سوم شد.

 

این رقابت‌ها با حضور تیم‌هایی از جمهوری اسلامی ایران( 2 تیم)، روسیه، قزاقستان، آذربایجان، ازبکستان، ارمنستان، ترکیه، بلغارستان، لهستان و سه تیم از کشور میزبان از روز جمعه در شهر تفلیس پایتخت کشور گرجستان آغاز شد و عصر امروز با قهرمانی جمهوری اسلامی ایران پایان یافت.

 

لازم به ذکر است؛ در این دوره از رقابت‌ها جمهوری اسلامی ایران قهرمان شد و آذربایجان و گرجستان به ترتیب دوم و سوم شدند.


ارسال نظرات