اولویت برنامه‌ای سازمان تبلیغات اسلامی درسال‌جاری کاهش آسیب‌های اجتماعی و استمرار آن و در مرحله بعد برنامه‌ریزی و مدیریت کاهش آسیب‌های اجتماعی استان‌های کشور است.
کد خبر: ۸۸۹۴۷۳۵
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در نشست خبری با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی مناطق هفت گانه گفت: آسیب های اجتماعی یک مسله روز است و نباید از آن عبور کرد.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری با اشاره به آسیب های اجتماعی افزود: بر اساس آموزه های دینی و مبناهای معرفتی و درست در عرصه های مختلف می توان آسیب های اجتماعی را کاهش داد.

وی در ادامه با اشاره به تاکید رهبری به کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مطالعات جدی و وسیعی در عرصه های کاهش آسیب های اجتماعی در کشور داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه تصریح کرد: پنج اولویت در زمینه آسیب های اجتماعی مشخص شد که استان ها نیز اولویت های خود را در این زمینه باید اعلام می کردند.

حجت الاسلام صفی یاری با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری عملیات در هفت نقطه شهر زنجان آغاز شد و تمرکز فعالیت های فرهنگی و اجتماعی با محورهای تعریف شده در هفت نقطه اسلام آباد،بی سیم،سایان، خان دره، کوی فاطمی، کوی شهدا و کوی چمران انجام شد، گفت: در هر منطقه یک پایگاه فرهنگی و اجتماعی روحانی محور راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع برای هفت نقطه تا پایان امسال ۲۱ برنامه تدارک دیده شده است، ادامه داد: این برنامه‌ها در قالب ۸۷۳ فعالیت اجرایی خواهد شد.

وی ساماندهی تشکل های دینی و معرفتی در 68 تشکل از دیگر برنامه ها است، افزود: حمایت از مشاوره های دینی،برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و اجتماعی، آشنایی با اعتیاد و پایگاه های سبک زندگی اسلامی در این مناطق پیش بینی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اعتبار 700 میلیون تومان برای اجرای این طرح در شهر زنجان، بیان داشت: 700 میلیون تومان اعتبار برای اجرای این طرح در شهر زنجان بصورت نگاه آمایشی در این نقاط توزیع می شود.

ارسال نظرات