از تذکر لسانی و امر به معروف خسته نشوید و تا می‌توانید تذکر لسانی را بیشتر کنید و اگر کسانی تجری به بی‌حجابی کردند و مروج این اقدام شدند از مقام قضایی محل، کسب تکلیف و با مظاهر علنی فساد و فحشا که جرم مشهود است برخورد قانونی کنید.
کد خبر: ۸۸۹۴۷۳۷
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمداسماعیل زارعی  در یک دوره کلاس آگاه‌سازی در یگان ویژه استان مازندران با تأکید بر اینکه نحوه برخورد با افراد لاابالی و اقدامات ضدفرهنگی باید دقیق و حساب شده باشد، اظهار کرد: این افراد بیشتر غیربومی هستند و به عنوان مسافر وارد استان می‌شوند و در ذهن‌شان تصور درستی از سواحل دریا ندارند و فکر می‌کنند کاملا آزاد هستند و هیچ قید و بندی در میان نیست. 

وی افزود: از تذکر لسانی و امر به معروف خسته نشوید و تا می‌توانید تذکر لسانی را بیشتر کنید و اگر کسانی تجری به بی‌حجابی کردند و مروج این اقدام شدند از مقام قضایی محل، کسب تکلیف و با مظاهر علنی فساد و فحشا که جرم مشهود است برخورد قانونی کنید.

دادستان نظامی مازندران با ابراز نگرانی از بعضی گزارش‌ها گفت: برخی‌ها سواحل دریا را که مکان امن و آرامش بخش روح و روان مردم است تبدیل به مراکز فساد و فحشا کرده‌اند و مسؤولان هم سکوت اختیار کرده‌اند. 

زارعی اشاره به توافق 2030 گفت: در سواحل دریای مازندران بخشی از این توافق در حال اجرا است ما در قبال این بی‌بند و باری و رهاسازی سواحل مازندران چه جوابی به خانواده شهدای خان‌طومان و مدافعان حرم داریم. 


وی در ادامه با بیان اینکه طبق گفته‌های مراجع قضایی و انتظامی وسیله نقلیه هم می‌تواند حریم خصوصی باشد و هم نباشد، گفت: اگر جرم مشهود، مثلاً کشف حجاب در وسیله نقلیه صورت گیرد جرم مشهود بوده و اجازه توقف آن وسیله نقلیه را دارید و در متخلف صورت نیاز به مقام قضایی محل معرفی شود.

دادستان نظامی مازندران افزود: صندوق عقب یا داشبورد ماشین از جمله حریم‌های خصوصی وسیله نقلیه است و در صورت بازرسی حتماً باید با دستور مقام قضایی و یا اجازه صاحب آن، بازرسی صورت بگیرد.

 زارعی تاکید کرد: دادسرای نظامی در مقابله با هنجارشکنان و کسانی که ناامنی روانی و اجتماعی برای جامعه ایجاد می‌کنند در کنار نیروی انتظامی است و از اقدامات قانونی آن حمایت خواهد کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها