جانشین فرماندهی سپاه عشایر فارس با ابراز رضایت از عملکرد حوزه و پایگاهها، تلاش بیشتر برای توفیق خدمت رسانی بسیج به عشایر را خواستار شد.
کد خبر: ۸۸۹۴۸۰۱
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، عصر دیروز "محمدی" جانشین فرماندهی سپاه عشایر فارس که جهت بازدید و بررسی عملکرد حوزه عشایری امام حسن(ع) به مکان این حوزه واقع در روستای دهنو قلندی سفر کرده بود بعد از بازدید و بررسی عملکرد این حوزه در نشست صمیمی فرماندهان پایگاههای این حوزه حاضر شد و از نزدیک درباره مسائل مختلف کاری و مشکلات پیش رو و همچنین انتظارات ناحیه از فرماندهان پایگاه سخنرانی کرد.

در ابتدای جلسه "زلفی پور" فرمانده حوزه عشایری امام حسن (ع) ضمن تشریح عملکرد خود، توضیحات ضروری در مورد حوزه استحفاظی و تهدیدات و آسیب های پیش رو و همچنین فعالیت های ضروری جهت انجام موفق ماموریت بسیج در حوزه استحفاضی ارائه نمود.

در ادامه جلسه محمدی ضمن گرامیداشت دهه کرامت از حضور فرماندهان پایگاه که از مناطق عشایری آمده بودند تقدیر و تشکر و کرد.

جانشین فرماندهی سپاه عشایر فارس گفت: شما فرماندهان پایگاه ها میتوانید دلسوز ترین و کارآمدترین افراد برای کمک به عشایر مناطق خود باشید زیرا شما از نزدیک با مشکلات عشایر آشنا هستید و آنها را بهتر از هر مسئول دیگری لمس میکنید پس ماموریت اصلی شما در بسیج خدمت کردن به عشایر مناطق خود می باشد که مشکلات آنها را بررسی و برای برطرف کردن آنها راحل ارئه دهید و ما هم آماده ایم در هر جایی که نیاز بود در کنار شما برای برطرف کردن مشکلات گام برداریم.

محمدی افزود: ما هر ساله برنامه های متنوعی جهت اجرا در میان مردم عشایر به حوزه عشایری ابلاغ میکنیم و شما فرماندهان پایگاه ها باید نسبت به این برنامه توجیه شده باشید تا بتوانید این برنامه ها را به نحو مطلوب اجرا نمایید.

جانشین فرمانده سپاه عشایر فارس در ادامه عملکرد هر پایگاه را بصورت جداگانه در مورد بعضی از برنامه های محوری مانند اقتصاد مقاومتی، نهضت روشنگری، امربه معروف و ... جویا شدند که هر کدام از فرماندهان پایگاه ها عملکرد خود را تشریح نمودند.

 در پایان محمدی با ابراز رضایت از عملکرد حوزه و پایگاهها، تلاش بیشتر برای توفیق خدمت رسانی بسیج به عشایر را خواستار شد.

 


ارسال نظرات