فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ:
سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: شهدای ما ویژگی‌هایی دارند که مردم ما به آن افتخار کرده و آرزو دارند فرزندانشان مانند شهدا زندگی کنند.
کد خبر: ۸۸۹۴۸۱۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله تهران بزرگ در آئین رونمایی از کتاب" خداحافظ سالار" خاطرات همسر شهید حسین همدانی، گفت : من به واسطه ماموریت‌هایی که داشتم به برخی از کشورهای خارجی سفر می‌کردم و در این سفرها غالباً ما را برای اهدای گل به مقام سرباز گمنام آن کشور دعوت می‌کردند.

وی افزود: زمانی که از مقامات کشورهای خارجی در مورد آن سرباز گمنام سوال می‌کردیم هیچ اطلاعی در مورد ویژگی‌های شخصیتی او نداشتند در حالی که ما در بین شهدا افرادی را داریم که مردم‌مان به ایثار و از خود گذشتگی آنها افتخار کرده و آرزوی‌شان این است که فرزندان‌شان به مانند آن شهدا زندگی کنند.

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ ادامه داد: زندگی به سبک شهید همت و شهید باکری در نهایت شهادت و مرگی زیبا به همراه دارد، ضمن آن که در سیره و زندگی شهدای ما هیچ نقطه تاریک و مبهمی نمی‌توان پیدا کرد.

سردار یزدی تصریح کرد: شهید همدانی در دهه 90 به مانند شهید همت زندگی کرد و به ما نشان داد در عصری که بسیاری از مردم با تردید و ابهام به خیلی چیزها می‌نگرند می‌شود خوب زندگی کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار همدانی، عنوان کرد: شهید همدانی در عین اقتدار بسیار راحت با افراد ارتباط برقرار می‌کرد و لباس پاسداری او فقط برای نشان دادن اقتدار در برابر دشمنان بود. در همین زمان است که خلوص شهید همدانی نیروها را به او جذب می‌کند و درجه و لباسش هیچ تردیدی در دل او برای انجام وظیفه ایجاد نمی‌کند.

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: فرزندان ما می‌توانند با الگوگیری از سبک زندگی شهدا مانند آنان فکر کرده، انقلابی بمانند و انقلابی عمل کنند.

منبع ؛ تسنیم
ارسال نظرات