از سوی مسجد مقدس جمکران صورت گرفت

تولید دو نرم‌افزار در حوزه سبک زندگی در دهه کرامت

رئیس اداره آموزش مسجد مقدس جمکران از تولید و انتشار دو نرم‌افزار در سبک زندگی اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۴۸۲۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدعباس مظهری موسوی رئیس اداره آموزش مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی به‌ صورت مستمر در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، گفت: دوره‌های سبک زندگی اسلامی، طب اسلامی و خانواده موفق در ریل آموزشی مسجد است و فایل ضبط‌شده آن‌ها نیز در اختیار زائران و مجاوران قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تولید 2 نرم‌افزار جدید چندرسانه‌ای در حوزه آموزش و تربیت اظهار کرد: نرم‌افزار «تربیت فرزند از نگاه طب اسلامی» به‌تازگی تولیدشده و قابل‌ارائه به زائران مسجد مقدس جمکران است. این نرم‌افزار حاصل دوره‌های آموزشی مسجد مقدس جمکران با سخنرانی اساتیدی مانند حجت‌الاسلام دکتر اخوان، متخصص طب اسلامی است. مزاج شناسی و اصلاح مزاج، طب اسلامی و خانواده موفق، مراحل تربیت فرزند، حقوق فرزندان بر والدین، طبیعت بهترین الگوی تربیت فرزند ازجمله موارد ارائه‌شده در این نرم‌افزار است.

رئیس اداره آموزش مسجد مقدس جمکران با تأکید بر اینکه نرم‌افزار دوم در حوزه «خانواده خوب و اسلامی» طراحی‌شده است، تصریح کرد: مباحثی چون اهمیت تربیت فرزند، فرزند و جنگ نرم، دین و فرزند، فرزند و استعمار به‌صورت حضوری آموزش داده‌شده و در این نرم‌افزار گنجانده‌شده است.

مظهری درباره تولید و ارائه این محصول چند رسانه‌ای گفت: در حال حاضر این دو نرم‌افزار را می‌توان از فروشگاه موجود در درب دوم مسجد مقدس جمکران تهیه کرد. این نرم‌افزارها به تولید انبوده رسیده است و به زودی به سراسر کشور عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارگاه‌های آموزشی به‌صورت مستمر در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، ادامه داد: دوره‌های سبک زندگی اسلامی، طب اسلامی و خانواده موفق در ریل آموزشی مسجد است که در ورودی باب المعصومه(س)، صحن پیامبر اعظم(س)، روبروی سقاخانه برگزار می‌شود و فایل ضبط‌شده آن‌ها نیز در اختیار زائران و مجاوران قرار می‌گیرد.

مظهری درباره استقبال زائران از این دوره‌های آموزشی گفت: الحمدلله استقبال خوبی از دوره‌های آموزشی مسجد جمکران صورت می‌گیرد. این دوره‌ها به‌صورت مقدماتی و تخصصی برگزار می‌شود تا امکان استفاده برای تمامی زائران فراهم شود. همچنین گواهی‌نامه حضور به افراد شرکت‌کننده در این دوره‌ها اعطا می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار