معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رسانه می‌تواند به‌درستی آسیب‌هایی که دنیای غرب به کشور وارد کرده است را به جامعه معرفی کند گفت: امروز مباحث جریانی بر مسائل مهم جامعه سایه انداخته است.
کد خبر: ۸۸۹۴۸۲۷
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ عباس بایرامی عصر دیروز در نشست هماهنگی شورای قشر بسیج رسانه گیلان در رشت ضمن گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: اگر رسانه در جامعه امروز به مسائل مهمی چون اهمیت دین در خانواده، فرهنگ‌سازی و اجتماع بپردازد تاثیری چشمگیر بر جامعه دارد.

وی با بیان اینکه اگر امروز رسانه به مباحث اصلی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن نیازمند است بپردازد به‌ مانند یک الگو وظایف خود را به‌درستی انجام داده است خاطرنشان کرد: رسانه می‌تواند به‌درستی آسیب‌هایی که دنیای غرب به کشور وارد کرده است را به جامعه معرفی کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر اینکه عمق بخشی سیاسی یک اقدام مطلوب است تصریح کرد: مباحث جریانی بر مسائل مهم جامعه سایه انداخته و مقابله با این امر از مطالبات مقام معظم رهبری است.

بایرامی با اشاره به حادثه تلخ کودک پارس آبادی و نوزاد 8 ماهه تهرانی تاکید کرد: اگر اهمیت موضوعات دینی و اعتقادی را در جامعه پررنگ کرده و این مسائل را به فضای اجتماعی وارد کنیم شاهد اینگونه رخدادهای تلخ در جامعه نمی‌شویم.

وی با تاکید بر اینکه رسانه یک وظیفه ذاتی را بر عهده دارد و باید آسیب‌ها را به جامعه نشان دهد گفت: اگر راهکار و تحقیقات اجتماعی اندیشمندان، بزرگان و علما از سوی اصحاب رسانه وارد اجتماع شود خیلی از معضلات در جامعه برطرف می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه گیلان با اشاره به اینکه تمامی افراد  در خصوص تحولات جامعه مسئول هستند افزود: اگر می‌خواهیم به نقطه مطلوب و ایده‌آل در جامعه برسیم باید در مسیر ترسیم شده از سوی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گام برداریم.

بایرامی سازمان بسیج رسانه استان گیلان را جزء با نشاط‌ترین اقشار بسیج در استان گیلان عنوان کرد و اظهار داشت: اگر می‌خواهیم در مسیر اقدامات خود به انحراف نرویم باید تکیه‌گاه مطمئنی به‌نام روحانیت در خط ولایت داشته باشیم.


ارسال نظرات