سرهنگ پاسدار قدرت الله رازینی گفت: واقعیت جامعه ما این است که تحت تهاجم گسترده کفر بویژه آمریکا است که با استفاده از ابزار گسترده رسانه جوانان ما را با این خصوصیات تحت تهاجم فرهنگی خود قرار داده اند و سعی دارند جوانان ما را تحت تاثیر قرار دهند.
کد خبر: ۸۸۹۴۸۳۴
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار قدرت الله رازینی فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) محمد شهر در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص اقتصاد کشور گفت: جوانان یک مجوعه بسیار با انرژی متراکم از نظر ها ، قابلیت ها، احساسات و آماده برای ورود حرفه ای در جامعه و البته آینده سازان جامعه هستند.
 
امروز جنگ ما، یک جنگ تمام عیار در مقابل دنیای کفر است 
 
فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) گفت: واقعیت جامعه ماست که تحت تهاجم گسترده کفر بویژه آمریکا است که با استفاده از ابزار گسترده رسانه جوانان ما را با این خصوصیات تحت تهاجم فرهنگی خود قرار داده اند و سعی دارند جوانان ما را تحت تاثیر قرار دهند.
 
وی با تاکید بر اینکه اقتصاد ما تحت تاثیر تحریم آمریکا قرار دارد، گفت: جنگ ما، یک جنگ جدی و تمام عیار با دنیای کفر بویژه آمریکا است و آن چیزی که در موضوع مهم و واقعیتی که در جامعه ما را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: سومین راه متناسب با شرایط و محیط و شخصیت و ویژگی جوانان طرح و برنامه بدهیم و قابلیت های جوانان را در جهت درست هدایت کنیم و در مقابل جنگ نرم دشمن همانند جنگ سخت هشت سال دفاع مقدس در سطوح مختلف با طرح صحیح و هدفمند در راستای اهداف عالیه گام برداریم و به پیروزی برسیم.

رازینی فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) با بیان اینکه امام خامنه ای (حفظه الله) بر حضور جوانان در اردوهای جهادی تاکید دارند، افزود: اردوی جهادی به عنوان فضای عملیاتی به شمار می رود که جوانان علاوه بر خودسازی می توانند از قابلیت ها خود در راه درست استفاده کنند.

وی با تاکید براینکه ما در داخل کشور از قابلیت های بسیار زیادی در بعد علم و فن آوری، انرژی و قدرت معنوی داریم که تجارب خوبی در انقلاب اسلامی است .

رازینی  با بیان اینکه برای مبارزه با تحریم‌های دشمن باید بر ظرفیت‌ های داخل تکیه داشته باشیم و این امر باید در باور و اعتقاد به مردم شکل بگیرد، ادامه داد: تکیه به داخل، مردم و داشته‌های خودمان البته قدری مشکل است و نیاز به تدبیر، مجاهدت و تلاش دارد.

وی اردوهای جهادی برای جوانان و اقتصاد مقاومتی را برای برون‌رفت از مشکلی که دنیای استکبار برای ما درست کرده، مهم ارزیابی کرد و گفت: اردوهای جهادی می‌تواند محل تلفیق و ادغام هر دو باشد.

خبرنگار بسیجی:سیدآبادی

ارسال نظرات