خبرهای داغ:
محسن کاسه ساز:

صبر کاسه ساز او را حبیب سینمای ایران کرد

فرزند حبیب الله کاسه ساز در حاشیه مجلس یادبود پدر خود ویژگی بارز حبیب الله کاسه ساز را صبرش بیان داشت و گفت: رفقایش برایش لقب مرد صبور سینمای ایران داده بودند و صبر کاسه ساز بود که او را حبیب سینمای ایران کرد.
کد خبر: ۸۸۹۴۸۵۶
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، محسن کاسه ساز، در خصوص تاثیر حبیب الله کاسه ساز در سینمای جنگ گفت: تاثیرش همین بس که وی توانست اقشار مختلف جامعه را با سینمای انقلاب و دفاع مقدس آشنا و قشری از مردم را که ناآشنا به حوزه دفاع مقدس بودند و بعضا گارد داشتند با این حوزه، آشنا کند.

وی ادامه داد: مردم با فیلم های مرحوم پدرم، خندیدند، گریه کردند و با رشادت های مردان بزرگ آشنا شدند و کاسه ساز نقطه عطفی در سینمای جنگ شد.

کاسه ساز اضافه کرد: حبیب الله کاسه ساز سینما را از حالت شعاری جدا و تبدیل به یک امر عامه پسند کرد قصه ای که همه قبول دارند و این موجب شد حبیب الله کاسه ساز پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای دفاع مقدس را بسازد.

فرزند این هنرمند عرصه جهاد و شهادت اظهارداشت: راه کاسه ساز را باید مردانی ادامه دهند که نترس باشند، تهیه کنندگانی که دل و جرات داشته باشند و دارای خلاقیت و تخصص باشند و حبیب الله کاسه سار همه این ها را یکجا داشت و با جنگ هم غریبه نبود و روح لطیف جبهه را درک کرده بود.

مجلس یادبود مرحوم «حبیب‌الله کاسه‌ساز» از هنرمندان عرصه جهاد و شهادت و رزمندگان لشکر 31 عاشورا در مسجد سالار شهیدان تبریز با همکاری نهادهای فرهنگی استان برگزار شد.

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها