خبرهای داغ:
فرمانده جانباز دوران دفاع مقدس با بیان اینکه نفاق مخصوص اول انقلاب وجنگ نیست و امروز هم وجوددارد، گفت: نفاق امروز پیچیده‌تر شده است و باید منافقین امروز را بشناسیم.
کد خبر: ۸۸۹۴۹۲۵
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
نفاق امروز پیچیده‌تر شده است/ مردم نگذارند جای شهید و جلادها عوض شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حاج میرزا محمد سلگی در گردهمایی سیاسی تیپ انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اهمیت دوران جنگ تحمیلی و غائله منافقین اظهار داشت: دهه 60 مظلوم‌ترین دهه نظام و کشور بوده و باید ابعاد و تاریخ این دهه مهم برای جوانان و دانشجویان و نسل های آینده تشریح شود.

وی با اشاره به تلاش‌ها برای تطهیر چهره منافقین آن دوران گفت: بیچاره آنهایی که منافقین را تطهیر کردند و به اشکال مختلف بهانه به دست این جلادها دادند؛ مردم باید بیدار باشند و نگذارند جای شهید و جلادهای آن دوران عوض شود.

این فرمانده جانباز دفاع مقدس خطاب به تحریف‌کنندگان تاریخ جنگ و تطهیرکنندگان چهره استکبار جهانی گفت: یک بار هم شهامت داشته باشید و بگویید17 هزار نفر از ما را منافقین ترور کردند، چرا به خاطر چهار روز کرسی دنیا و ریاست، گذشته خود و خون شهدا و خون دل خانواده های آنها را زیر پا می گذارند.

وی ادامه داد: از لحاظ محاسبات معنوی حقیقتاً خداوند دشمن ما را از احمق ترین افراد قرار داد اما در محاسبات مادی نباید از خدعه و برنامه ریزی و زیرکی دشمن غفلت کرد و نباید دشمن را دیوانه و بی سواد دانست.

سلگی افزود: رزمندگان ما در اوج ذکاوت بوده و در برابر توطئه شرق و غرب متشکل از ده‌ها کشور ایستادند و پیروزی برآنان ممکن نبود مگر با همان قدرت معنوی و امدادهای غیبی الهی.

وی با بیان خاطراتی از نقش رزمندگان استان همدان در عملیات مرصاد بیان داشت: در عملیات مرصاد و در طول همه دوران دفاع مقدس، امثال ما فقط ظاهر شهدا را دیدیم اما آن چیزی را که آنها می دیدند و آن حضور اهل بیت(ع) و امدادها را ما هرگز ندیدیم فقط شهدا درک کردند.

نفاق امروز پیچیده‌تر شده است/ مردم نگذارند جای شهید و جلادها عوض شود 

* مطالعه تاریخ و فرهنگ پر افتخار جنگ و جهاد لازمه حرکت و پیشرفت ملت ایران

فرمانده جانباز دفاع مقدس مطالعه تاریخ و فرهنگ پر افتخار جنگ و جهاد را لازمه حرکت و پیشرفت ملت ایران در همه عرصه ها دانست و خاطرنشان کرد: این کلام الهی که« ان ربک لبا المرصاد» را ما به چشم خود دیدیم که این تشر خدا به منافقین در عملیات مرصاد واقعیت داشت.

وی با اشاره به عبرت‌های دوران جنگ در دوران کنونی اظهار داشت: با اطلاع از حوادث آن دوران باید به بصیرت در فضای کنونی و شناخت مسائل روز برسیم.

سردار سلگی با بیان اینکه نفاق مخصوص اول انقلاب وجنگ نیست و امروز هم وجوددارد، تصریح کرد: نفاق امروز پیچیده تر شده است و باید منافقین امروز را بشناسیم.

وی افزود: دستور الهی و عقل و منطق این است که باید در مقابل دشمن مثل کوه ایستاد، کسانی که به این مقاومت در برابر استکبار اعتقاد و توجهی ندارند یا حرام در وجودشان اثر کرده و یا از کار و یاد خدا غافل بوده اند.

جانباز دوران دفاع مقدس بیان داشت: مراقب باشیم فراز ونشیب ها وتخریب ها ما را خراب نکند و از میدان بیرون و خسته نکند، خدای دوران دفاع مقدس امروز هم با ماست و همچنان باید به انجام وظیفه بپردازیم.

سرهنگ جنتی بصام، معاون هماهنگ کننده تیپ انصارالحسین(ع) همدان نیز در این برنامه گزارشی از فعالیت ها و مأموریت‌های خطیر تیپ 32 انصارالحسین(ع) ارائه کرد و بیان داشت: پس از جنگ تاکنون، تیپ انصارالحسین(ع) مأموریت‌های گوناگون در انواع و شرایط مختلف را پذیرفته و در همه مأموریت‌ها از دفاع از حرم در جبهه های مقاومت تا مأموریت های درون مرزی و محلّی، همواره در خط دفاع از کشور و اسلام، موفقیت‌آمیز عمل کرده است.

نفاق امروز پیچیده‌تر شده است/ مردم نگذارند جای شهید و جلادها عوض شود 

انتهای پیام/

ارسال نظرات