خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اعلام کرد
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم رویکرد این سازمان در تقویت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در مناطق محروم شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: مناطق محروم قم از جمله نیروگاه به دلیل مسایل فرهنگی نیازمند توسعه اقدامات است و به همین منظور برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار است.
کد خبر: ۸۸۹۴۹۳۴
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مجید رفیعی با اشاره به اهمیت توسعه برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر قم افزود: در همین راستا برگزاری نمایشگاه‌ها، کلاس‌های آموزشی، ارائه آموزش‌های فرهنگی و جنگ‌های خانوادگی با محوریت منطقه نیروگاه در دستور کار سازمان است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری جشنواره شعر، خاطره و دل‌نوشته نماز در سال گذشته بیان کرد: رویکرد اساسی و زیربنایی شهرداری قم، در تقویت برنامه‌های مرتبط با ترویج نماز در شهر قم می باشد.

وی نگاه این سازمان در تقویت برنامه‌ها در حوزه ترویج نماز را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: ترویج ازدواج آسان و کم هزینه یکی دیگر از رویکردهای سازمان می باشد.

رفیعی با اشاره به ارتباط مطلوب سازمان فرهنگی ورزشی با اداره کل فرهنگ و ارشاد افزود: امسال و سال گذشته با برنامه‌ریزی منسجم برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت را اجرایی نمودیم.

رفیعی یکی از مسائل مهم شهر قم خصوصاً در حوزه فرهنگ شهروندی را ارائه آموزش‌های شهروندی عنوان کرد و افزود: آموزش را با محوریت پرسنل شهرداری در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با تاکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی با محوریت کانون‌های مساجد باید تقویت شود افزود: در مرداد و شهریور ماه امسال با مشارکت بیش از 2 هزار جوان قمی المپیادهای فرهنگی و ورزشی برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات