مدیر کل مدیریت بحران استانداری از برگزاری مانور ساعت صفر در یکی از شهرستان های استان خبر داد و گفت : برگزاری مانورهای عملیاتی توان مقابله با مخاطرات طبیعی را ارتقاء می دهد.
کد خبر: ۸۸۹۴۹۴۷
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل،مسعود امامی یگانه که در جلسه نمایندگان کارگروههای تخصصی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان سخن می گفت، افزود: هدف از برگزاری این مانور ارزیابی و سنجش میزان آمادگی و توانمندی دستگاه های امدادی، نظامی و خدماتی در شرایط وقوع حادثه است.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با بیان اینکه میزان مشارکت و مدیریت هماهنگ و یکپارچه دستگاه های عضو مدیریت بحران در این مانور ارزیابی می شود ، گفت: تمرین های میدانی و عملیاتی سطح آمادگی دستگاه ها و نحوه مقابله بموقع و سریع با مخاطرات طبیعی را ارتقاء می دهد و لازم است اعضای مدیریت بحران بهره گیری مناسب از همه امکانات، تجهیزات و نیروهای آموزش دیده را با تمرین های مستمر در دستور کار قرار دهند.

امامی یگانه آشنایی عموم مردم با مخاطرات طبیعی و افزایش ایمنی در سطح جامعه برای مدیریت شرایط بحرانی را از جمله اهداف دیگر برگزاری این مانور عنوان کرد و افزود: باید میزان تاب آوری جامعه در برابر مخاطرات با ارایه آموزش های متنوع به مردم افزایش یابد.

ارسال نظرات