خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی نتیجه گفتمان برجام را به حاشیه کشاندن صنعت هسته ای دانست و به دولت متذکر شد که به فکر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.
کد خبر: ۸۸۹۴۹۴۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

مرتضی نادری کارشناس مسائل سیاسی در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص تحریم های اضافه شده آمریکا و تعهدات برجام اظهار کرد: برخی از افراد که مطرح کننده ی گفتمان برجام هستند حرف هایی به زبان آورده که نتیجه آن بحث های تنش زدایی و اتحادسازی است.

وی ادامه داد: در این بین جریان اعتدال توانسته است دستاوردهای هسته ای را به حاشیه برده و برای نشان دادن کارآمد بودن برجام به شدت تلاش می کنند، در صورتی که برجام هیچ ثمری نداشته است و از ابتدا آنرا تنها بطور گفتمان مطرح کردند.

نادری در رابطه با دیپلماسی ایران در مقابله با تحریم های جدید تصریح کرد: باید راهی انتخاب شود که باعث بهبود و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بشود و البته در رابطه با سیاست خارجی ایران رهبر معزز انقلاب بارها با اشاره به عمل کردن به سه اصل عزت، مصلحت، حکمت بر آن تاکید کردند که اگر این اصول و روحیه ی انقلابی نباشد و بر آن پایبند نباشیم به بن بست می رسیم و در مقالل خواسته های مردم که عمده ی آنان همانطور که اشاره شد مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

وی در خصوص بازتاب های بین المللی تحریم ها ابراز کرد: هدف این تحریم ها فشار به مردم به منظور کاهش علاقه و حمایت از نظام و انقلاب بوده که متاسفانه در مناسبات نابجا و ناصحیح دیپلماسی، دشمن به خواسته های خود نزدیک می شود و با وجود اینکه ترامپ در رسانه ها اعلام به عدم پایبندی به برجام کرد اما روحانی همچنان با اعتماد به دشمن و نهایت خوشبینی اعلام کرد که اگر طرف مذاکره قسمتی را منهل کند ما نیز قسمتی را منهل می کنیم.

1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها