مراسم جشن میلاد کریمه اهل بیت عصمت و طهارت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر در شهرستان مریوان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۴۹۵۵
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت مراسم جشن میلاد کریمه اهل بیت عصمت و طهارت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر به همت بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان مریوان در حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان و با حضور جمع کثیری از دختران و زنان برگزار شد.

 

 دراین مراسم  سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی فرمانده سپاه مریوان با تبریک دهه مبارک کرامت شأن و منزلت زن در قرآن را یادآور شد و عنوان کرد: اسلام در مقابل جبهه جهل و نادانی اعراب جاهلی که دختر را مایه شرمساری می دانست،  دختر را مایه افتخار و هدیه الهی می داند.

 

 وی افزود: زنی که در دوران اعراب جاهلی فرومایه و بی ارزش بود و مایه حقارت در جامعه اسلامی تلقی می شد امروز نه تنها فرومایه نیست بلکه ارزشمند بوده و در تمام عرصه ها نقش دارد.

 

فرمانده سپاه مریوان با  اشاره به دیدگاه غرب نسبت به زن اظهار کرد: در غرب از زن به عنوان ابزار کلیدی  تبلیغات و بازاریابی استفاده می شود و زن ابزاری شده که جوامع اسلامی را به انحطاط بکشانند.

 

 وی گفت: بعضی ها کورکورانه از فرهنگ غربی تبعیت می کنند در حالی که غرب به دنبال این است با ابزار زن در جامعه امروزی تمام فرهنگ ها، اعتقادات و سنت ها را از بین ببرد که زنان جامعه ما به جای همراهی باید مقابله کنند.

 

 سلیمی با بیان اینکه امروز نوک پیکان تهاجم فرهنگی غرب به سمت کشور ما است گفت: متأسفانه پوشش درصدی از زنان جامعه ما نشانه ای از این تهاجم فرهنگی است.

 

 وی اضافه کرد: زنانی که در طول تاریخ به عنوان الگو، اسوه و نمونه برای زنان امروز بودند متأسفانه هنرپیشه های سینما جایگزین آنها شده که این شکلی از تهاجم فرهنگی است.

 

 سرهنگ شکیبا سلیمی عنوان کرد: برهنگی در جامعه غربی به عنوان یک فرهنگ که امروزه در جامعه اسلامی متأسفانه دنبال می شود می گویند یک فرهنگ است ولی اگر این فرهنگ و تمدن باشد حیوانات متمدن ترند.

 

 در پایان این مراسم از 6 نفر از خانم های نخبه و حافظانی قرآنی با اهدای جوایز تقدیر شد.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات