امام جمعه مامونیه امام جمعه مامونیه با بیان اینکه ملت ایران به خدا تکیه دارد، اضافه کرد: تا زمانی که رزمندگان اسلام در قالب سپاه و بسیج و نیروهای مقاومت فعالیت دارند، دشمن به طور یقین نمی‌تواند به اهداف خود برسد.
کد خبر: ۸۸۹۴۹۶۹
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به همت بسیجیان خادم الشهدای پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی(ره) اولین یادواره 13 شهید والامقام روستای دستجرد در جوار شهدای والامقام این روستا برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه شهر مامونیه در این یادواره با تاکید بر اینکه خاطرات هشت سال دفاع مقدس گنجینه گران بهایی برای کشور است، گفت: خاطرات دوران دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را ندیده اند، بازگو شود تا نسل های آینده نیز از رشادت ها و شهامت های دلیرمردان ایرانی آگاه شوند.

وی عمل به توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری را از جمله مهمترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمنان عنوان کرد و اافزود: صرف گوش دادن به این رهنمودها کفایت نمی‌کند اما جای تاسف است که در پاره‌ای از موارد نه تنها به فرمایشات معظم له عمل نمی‌کنیم حتی خوب گوش نیز نمی دهیم که این برای جامعه ما خسران به بار می‌آورد.

امام جمعه مامونیه با بیان اینکه ملت ایران به خدا تکیه دارد، اضافه کرد: ملت ما با این پشتوانه و با ایمانی راسخ مصمم‌تر از گذشته در برابر استکبار ایستاده و تا زمانی که رزمندگان اسلام در قالب سپاه و بسیج و نیروهای مقاومت فعالیت دارند، دشمن به طور یقین نمی‌تواند به اهداف خود برسد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با تاکید بر اینکه همه کوشش و تلاش دشمن در کنار سرمایه‌گذاری‌های فراوان، برای افزایش شکاف بین نسل امروز و دیروز است هوشیاری مردم و مسئولان را خواستار شد و افزود: این فاصله بین نسل پدران و فرزندان، از طریق برگزاری آئینی چون یادواره شهدا، راهیان نور، عاشورای حسینی و ماه مبارک رمضان کمتر می شود.

امام جمعه مامونیه با برشمردن اهداف شهدا در رسیدن به آرمان‌های شهادت، گفت: نخستین خصوصیت شهدا، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری است.

ویبا اشاره به عظمت و برزگی شهدای انقلاب اسلامی، بیان کرد: امروزه عزت و افتخاری که ایران به عنوان قدرتمندترین کشور مقابله کننده با ظلم در جهان دارد، مدیون خون شهدا است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات