خلف وعده مسئولین به متقاضیان مسکن مهر /و اعتراض متقاضیان به وزیر راه

جمعی از متقاضیان مسکن امروز در اعتراض به خلف وعده مسئولین و در اعتراض به وزیر راه و شهرسازی به استان کردستان، در مقابل فرودگاه شهر سنندج تجمع کردند.
کد خبر: ۸۸۹۵۰۰۷
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  پروژه‌های مسکن مهر با وجود تأکید مقامات عالی‌رتبه نظام در دولت یازدهم با بی‌مهری مواجه شده‌اند. در حرف حمایت‌های در خور توجهی از طرح مسکن مهر از سوی دولتی‌ها صورت می‌گیرد که امیدواری‌هایی را بین متقاضیان به وجود می‌آورد، اما در عمل اتفاق امیدوارکننده‌ای روی نداده تا نارضایتی مردم از دست‌اندرکاران این بخش طی چند سال اخیر به اوج برسد.

 وعده‌های بی‌سرانجام در خصوص افتتاح و تحویل واحدهای مسکن مهر مهم‌ترین گلایه متقاضیان این طرح است، گلایه‌هایی که بعضاً موجبات برگزاری یک تجمع اعتراضی همراه با سفر وزیر راه و شهرسازی به کردستان را در مقابل فرودگاه این استان فراهم می‌کند، اعتراضاتی که تاکنون از سوی وزیر راه و شهرسازی، معاونان وی و مدیران ذی‌ربط توجهی به آنها نشده است.

 جمعی از متقاضیان مسکن امروز در اعتراض به خلف وعده مسئولین  و در اعتراض به وزیر راه و شهرسازی به استان کردستان، در مقابل فرودگاه تجمع کردند.

 

این افراد با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین «توان پرداخت اقساط 530 هزار تومانی نداریم»، «مسکن مهر به نام کارگر به کام؟»، «بی‌مهری مسکن مهر آتش بر جان متقاضیان»، «کدام دهه فجر؟» و«سود مشارکت ناعادلانه تحمیل به مسکن مهر دگران» می خحواهند به وزیر اعلام کنند که از این وضعیت ناراضی هستند.

 

 به گفته معترضین به آنان وعده تحویل منازلشان در چندین ماه گذشته داده شده که متاسفانه با گذشت چندین هنوز این اقدام صورت نگرفته است.

انتهای پیام/7727
 
ارسال نظرات