به همت بسیج جامعه پزشکی راور برگزارشد:

مانور تیم های بهداشت ودرمان اضطراری باهدف ارائه خدمات درمانی

مانور تیم های بهداشت و درمان اضطرای جمعیت هلال احمر استان کرمان با هدف ارائه خدمات درمانی و پزشکی با همکاری هلال احمر شهرستان، مرکز بهداشت، بسیج جامعه پزشکی در شهر راور به مدت دو روز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۵۰۱۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ مانور تیم های بهداشت و درمان اضطرای جمعیت هلال احمر استان کرمان با همکاری هلال احمر شهرستان، مرکز بهداشت، بسیج جامعه پزشکی در شهر راور به مدت دو روز برگزار شد.

فلاح مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در حاشیه استقرار این کاروان سلامت در محل دبستان یاس نبی به خبرنگارما گفت: در قالب اجرای این مانور خدمات درمانی رایگان کاروان سلامت به مردم راور ارائه می شود.
وی با اشاره به اینکه این کاروان با هدف ارائه خدمات پزشکی به صورت رایگان به مناطق محروم سفر می کند، بیان کرد: همچنین در حین ویزیت بیماران نسبت به شناسایی بیماری‌های شایع نیز اقدام می‌کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: این کاروان شامل پزشک عمومی، ماما، چشم پزشک، متخصص داخلی، متخصص پوست، کارشناس تغذیه، پرستار و بهیار است و پیش بینی می شود در این طرح بیش از هزار نفر از بیماران نیازمند راوری را به صورت رایگان ویزیت کنند.
وی بخشی از رسالت هلال‌احمر را توجه به آلام بشری عنوان کرد و افزود: کاروان سلامت پیام‌آور نوع‌دوستی است و در این میان از ظرفیت خیرین نیز بهره می‌گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار