خبرهای داغ:
وزیر سابق اطلاعات:

دشمن تلاش دارد مردم و مسئولین را با نفوذ محاسباتی و جریانی بترساند

حجت الاسلام مصلحی در همایش مودت بازنشستگان سپاه استان سمنان گفت: دشمن تلاش دارد نفوذ محاسباتی و جریانی در کشور شکل بگیرد که مردم و مسئولین را بترسانند.
کد خبر: ۸۸۹۵۰۳۷
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام حیدر مصلحی در همایش مودت بازنشستگان سپاه استان سمنان در سخنانی با اشاره به موضوع نفوذ و اهداف دشمن اظهار کرد: دشمن در نفوذ در سه حوزه در حال ایجاد تغییرات است که عبارت است از حوزه مردم، مسئولین و نخبگان است.

وی با اشاره به حوزه نفوذ در مردم افزود: در حوزه نفوذ به مردم از چند راه دشمن در حال تلاش است که عبارت است از خوشبین سازی مردم نسبت به دشمن اصلی یعنی آمریکا، حساسیت زدایی افکار عمومی نسبت به دشمن، جابه جایی دوست و دشمن، دشمن تراشی و بدبینی نسبت به نیروهای متعهد انقلاب.

مصلحی با بیان راههای نفوذ به نخبگان بیان کرد: تغییر نظام فکری نخبگان، تضعیف گفتمان انقلاب اسلامی در میان نخبگان، بازتعریف غیر اصیل و غیر منطبق اندیشه حضرت امام برای نخبگان، کم رنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را دنبال می کند.

وی ادامه داد: تلاش دشمن در نفوذ به ارکان نظام و مسئولین در تغییر در محاسبات ، امیدوار سازی مسئولان به خارج و غفلت از ظرفیت های داخلی، دوقطبی سازی در جامعه، بدبینی نسبت به نیروهای مومن و انقلابی از تلاش های دشمنان است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به قاچاق کالا و تاکید رهبر انقلاب بر مبارزه با این امر گفت: قاچاق کالا ضربه به تولید ملی می زند و باید جلویش گرفته شود تا کارخانه جات تعطیل نشود و تولید ملی ضعیف نگردد.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد معبر و نفوذ رسمی ایجاد کند اظهار کرد: دشمن تلاش دارد نفوذ محاسباتی و جریانی در کشور شکل بگیرد که مردم و مسئولین را بترسانند.

مصلحی افزود: استکبار در یک کلمه یا چند کلمه یعنی اروپا آمریکا و صهیونیست خلاصه می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار