خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع)شهرستان البرز:

اصل کرامت به دین داری انسان مربوط می شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز اظهار کرد: کرامت به معنای بزرگواری است و اصل کرامت به دین داری انسان مربوط می شود.
کد خبر: ۸۸۹۵۰۴۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

حجت الاسلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز به مناسبت دهه کرامت با خبرنگار خبرگزاری بسیج به گفت و گو پرداخت.

حجت الاسلام شجاعی مهر ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه کرامت بیان کرد: از یکم ذی القعده سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها، تا یازدهم ذی القعده سالروز ولادت حضرت امام رضا علیه السلام با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

وی افزود:  همه ملت ایران به خاطر وجود امام رضا علیه السلام و برکات ایشان خدا را شاکر هستند چرا که مزار شریف این امام بزرگوار مهد دعا و نیایش است.

این مسئول با اشاره به کرامات و معجزات امام رضا(ع) اظهار کرد: باید مدنظر داشته باشیم که امامان و معصومین کرامات و فضایل بسیاری را دارند ولی به دلیل وجود امام رضاعلیه السلام در کشور ایران و مزین نمودن نام ایشان عمومو مردم از  معجزات این حضرت بیشتر اطلاع دارند.

 شجاعی مهر با اشاره به معنای کرامت تصریح کرد: کرامت به معنای بزرگواری است و اصل کرامت به دین داری انسان مربوط می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز در خاتمه با اشاره به الگوگیری بانوان و مادران از حضرت معصومه(س) اذعان کرد: بانوان به خصوص دختران ما با الگوبرداری از آن کریمه اهل بیت(ع) باید نماد حجاب و عفت در جامعه اسلامی باشند.

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار