خبرهای داغ:
امام جمعه بابل:

بصيرت ديني، حريت و معنويت اساس ثبات اراده در عرصه پاسداري از انقلاب

حجت الاسلام والمسلمين روحاني در جمع پاسداران و سربازان تيپ 12 قائم آل محمد (عج) گفت: سه عامل بصيرت ديني ، حريت و معنويت پايه و اساس ثبات اراده فرد در عرصه دفاع و پاسداري از انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۹۵۰۴۵
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمين روحاني در جمع پاسداران و سربازان تيپ 12 قائم آل محمد (عج) با اشاره به اين امر كه پاسداري از نظام و انقلاب خود يك عبادت است افزودند : اين سه عامل متضمن پايداري و ثبات اراده افراد در اين امر خطير است.

امام جمعه شهرستان بابل افزود: عامل اول بصيرت و بينش است اگر بصيرت در دين نباشد انسان ذره ذره از جايگاه رفيعش به پايين كشيده خواهد شد و قدر او پايين خواهد آمد؛ بصيرت و بينش اگر كم شود ترديد پيش مي آيد و وقتي ترديد وسط بيايد قدرت بصيرت از بين مي رود هنگامي قدرت بصيرت و بينش از انسان گرفته شود كم كم ارزش هاي انسان به زوال خواهد رفت.

وی گفت :عامل دوم حريت و آزادگي است. پاسداران ما همواره با عنايت به وجود جاذبه هاي دينوي و لذايذ تمام شدني اين دنيا بايد بسيار مواظب باشند تا وابستگي به اين امور پيدا نكنند كه در غير اين صورت در ميدان عمل و رزم انسان سنگين عمل خواهد كرد و فريضه پاسداري از انقلاب و اسلام تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

روحاني عامل سوم را معنويت بر شمردند و گفتند : حرف اول يك پاسدار معنويت اوست و تا معنويت تقويت نشود دو عامل قبل تقويت نخواهد شد. اين عامل باعث ميگردد بدون هيچ چشم داشتي و بدون كوچكترين دغدغه اي به دفاع از اسلام و انقلاب بپردازيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها