به منظور بررسی عملکرد صورت گرفت؛

بازدید مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اشکذر از حوزه های مقاومت بسیج

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج اشکذر از حوزه های تابعه این ناحیه بازدید و سرکشی نمود .
کد خبر: ۸۸۹۵۰۷۱
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:حجت الاسلام مکرم به منظور بررسی عملکرد از حوزه های مقاومت بسیج و شعب نمایندگی از حوزه ها بازدید و سرکشی نمود.

در این سرکشی ها که معاونین روابط عمومی و نظارت، سیاسی وعقیدتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اشکذر را همراهی می کردند، حجت الاسلام مکرم ضمن تقدیر و تشکراز دو مجموعه فرماندهی و شعب نمایندگی توضیحاتی نسبت به برنامه های ابلاغی، حجم برنامه های اجرا شده، مشکلات و موانع در اجرای برنامه ها و همچنین در خصوص استفاده شعب نمایندگی حوزه ها از شبکه شباب و حضور مدیر و مسئولین شعب در برنامه های عمومی حوزه های مقاومت از قبیل رزمایشات، اردوها، برگزاری مراسم و مناسبت ها در طول سالارائه نمود.

وی همچنین در خصوص تعامل و همکاری هر چه بیشتر دو مجموعه نمایندگی و فرماندهی در اجرای مناسب برنامه های بسیج تاکید نمود و تجهیز و پشتیبانی از برنامه های نمایندگی را از مجموعه فرماندهی خواستار شد.

مکرم خاطرنشان کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج در سطوح مختلف نقش صیانتی را دارد که بانظارت کامل برنامه ها در نواحی، حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه ها به مجموعه فرماندهی جهت اجرای مناسب برنامه های ابلاغی، کمک شایانی می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار