فرمانده ناحیه ثارالله یزد درجمع بسیجیان ناحیه ثارالله یزد:

مردم شهید پرور یزد اجازه ی اجرای برنامه ها ی ضد ارزشی را نخواهند داد

دهقان خاطر نشان کرد: مردم فهیم و شهید پرور یزد همیشه درصحنه هستند و اجازه ی اجرای این چنیی(کنسرت) برنامه ها را نخواهند داد.
کد خبر: ۸۸۹۵۰۹۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، همزمان با دهه کرامت گردهمایی پایوران، بسیجیان و پیشکسوتان ناحیه ثارالله یزد در دفتر "حجت الاسلام سید کاظم مدرسی" امام جمعه بخش مرکزی برگزار شد.

این مراسم با شروع تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم توسط "صباغ" قاری ممتاز استانی آغاز شد و در ادامه گروه سرود عاشقان حرم از پایگاه بسیج امام رضا (ع) به اجرای برنامه پرداختند.

"مهدی دهقان" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله دراین مراسم به سخنرانی پرداخت.

وی ضمن خیرمقدم و تبریک دهه کرامت به حاضرین در جلسه بیان داشت : دهه کرامت بهترین زمان برای انجام برنامه های فرهنگی و دینی می باشد و ما نباید از این فرصت غافل شویم و بگذاریم دیگران سوءاستفاده کنند و این مسیر روشن را به بیراهه بکشند و با اجرای برنامه های ضد ارزشی مانند اجرای کنسرت در شهر دارالعباده یزد، باعث دلخوری خانواده های شهدا و شرمساری ما از شهدا شوند.

وی خاطر نشان کرد: مردم فهیم و شهید پرور یزد همیشه درصحنه هستند و اجازه ی اجرای این چنین برنامه ها را نخواهند داد.

در ادامه حجت الاسلام سید کاظم مدرسی سخنانی را درمورد دهه کرامت و لزوم بصیرت و امر به معروف و نهی از منکر برای جوانان بیان نمود.

در پایان نیز خادمین امام رضا(ع) در این مراسم حضور یافتند و از کرامات امام رضا (ع) و آثار آن امام همام نکاتی را بیان کردند.

در ادامه خادمان در مورد برگزاری برنامه های فرهنگی توسط خادمین در استان یزد و برگزار ی جشن زیر سایه خورشید توضیحاتی ارائه نمودند .


ارسال نظرات