جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

تامین امنیت و خدمت بی منت دو وظیفه مهم سپاه

جانشین فرمانده سپاه عشورا در آیین تجلیل از مدیران برتر بسیج جشنواره مالک اشتر هریس گفت: تامین امنیت و خدمت بی منت دو وظیفه مهم سپاه پاسداران است که در راستای ماموریت های سازمانی با اتکا به قدرت عظیم مردمی و استفاده از ظرفیت های بسیج در حال پیگیری و اجراست.
کد خبر: ۸۸۹۵۱۰۱
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی قادری افزود: توان دفاعی سخت در جهان امروز یکی از ضروریت های مهم تامین امنیت و حفظ آرمان های نظام است که با اتکا به یگان های تخصصی سپاه در موقعیت خوبی قرار داریم.

ولی ادامه داد: هم راستای این توان دفاعی به بازویی دیگری نیاز داریم و آن قدرت معنوی است که به برکت مقبولیت مردمی سپاه و اعتماد متقابل مردم و مسئولان در حد عالی قرار دارد ولی این مقبولیت نیاز به مراقبت ویژه دارد تا خدایی نکرده خدشه ای در آن وارد نشود .
قادری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جشنواره اشراف گفت: در امر خدمت رسانی آن پاسدار و بسیجی موفق است که در این راه دیگران سبقت بگیرد و وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد و در این راستا جشنواره مالک اشتر در مسیر توسعه شایستگی های سازمانی با بررسی شاخصه های حرکت جهادی در امر خدمت رسانی تعدادی از اعضای مجموعه را به عنوان الگوی سازمانی در جهت حرکت جهادی معرفی می کند .


ارسال نظرات
آخرین اخبار