خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در بازدید نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از این دانشگاه برای سرمایه گذاری مشترک با سرمایه گذاران و فعالان حوزه گردشگری ارسباران اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۸۸۹۵۱۱۱
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نادر اسدی گفت: در راستای منویات و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری این دانشگاه با امکانات و فضای مناسب آماده مشارکت با سرمایه گذاران بوده و کسانی که مایل به سرمایه گذاری در بخش گردشگری شهرستان باشند این دانشگاه حمایت می کند.

وی اظهارداشت: دانشگاه ازاد اسلامی واحد اهر با امکانات و فضاهای مناسب اماده مشارکت و سرمایه گذاری با تغییر کاربری برخی ساختمان های موجود دانشگاه به مجتمع رفاهی، هتل، نمایشگاه صنایع دستی، رستوران های سنتی در راستای استقبال از تبریز 2018 می باشد.

اسدی همچنین به دیگر قابلیت های این واحد در حوزه اشتغال و تولید اشاره و بیان کرد: سوله های صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در ورودی شهرک صنعتی اهر یک ظرفیت دیگر و فضای مناسب برای سرمایه گذاری های مشترک با کارافرینان با اولویت دانشگاهیان و دانشجویان خلاق، پژوهشگر و توانمند می باشد.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد اهر در این بازدید با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی دانشگاه که به جهت کاهش دانشجو که در برخی مقاطع مشکلاتی برای این دانشگاه پیش آورده خواستار حمایت و پیگیری نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی برای راه اندازی رشته های پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر شد.

وی همچنین اعلام کرد: در صورت موافقت و صدور مجوز از سوی دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت آماده سرمایه گذاری در بخش درمان منطقه، بخصوص راه اندازی MRI در شهرستان هستیم.

ارسال نظرات