پایگاه مقاومت بسیج علی ابن ابی طالب (علیه السلام ) دشت زرین از توابع شهرستان کوهرنگ بعنوان پایگاه علمی بسیج معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۹۵۱۵۱
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با حضور سرهنگ پاسدار عبدالله قاسمی، رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، پایگاه مقاومت بسیج علی ابن ابی طالب علیه السلام دشت زرین از توابع شهرستان کوهرنگ بعنوان پایگاه علمی بسیج در این شهرستان معرفی و افتتاح شد.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ در این مراسم گفت: منظور اصلی از معرفی و افتتاح این پایگاه علمی، ایجاد حلقه های تربیتی و نخبگی در سطح پایگاههای محلات و مساجد و ایجاد ظرفیت های نو بواسطه فعالیت های علمی در جذب حداکثری و سازماندهی و بهره گیری از ظرفیت های نخبگان بسیج محلات است.

سرهنگ پاسدار کرم نظری، بیان داشت: توسعه ابتکارات، اختراعات و نوآوری در بین آحاد مردم بویژه بسیجیان، فعالیت های علمی، آموزشی، مشاوره و توانمندسازی تحصیلی، مهارتی، برگزاری جشنواره ها، همایش ها و بازدیدها و نشست های علمی از مصادیق فعالیت هایی است، که در آینده بواسطه این پایگاه علمی در شهرستان کوهرنگ انجام خواهد شد.

وی، ادامه داد: در بخشی از سند چشم انداز پایگاه مقاومت بسیج آمده، پایگاه محله مجموعه ای است با محوریت مسجد و مدیریت مورد وثوق ترین مؤمنان محل که فعالیت خواهد کرد.

ارسال نظرات