خبرهای داغ:

اعزام کاروان ۲۲۰ نفره راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب

۲۲۰ نفر از بسیجیان شهر های شمالی استان خوزستان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۹۵۲۷۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

به گزارش اندیمشک جوان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: صبح امروز کاروان ۲۲۰ نفره بسیجیان شهرهای شمالی استان خوزستان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا قربانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: ۲۲۰ نفر از بسیجیان برادر شهر های شمالی استان خوزستان در قالب اردوی راهیان نور و با پنج دستگاه اتوبوس و بمدت ۵ روز  به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب کشور اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به نقشی که عملیات‌ها در دوران دفاع مقدس در کردستان و در غرب داشته‌اند، این اردوها باعث می شود تا افراد با تاریخ مقاومت مردم این مناطق در دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری اردوی راهیان نور غرب و شمال غرب کشور صورت گرفته تا بسیجیان بتوانند از این مناطق بازدید کنند.

وی  گفت: یکی از اهداف این اردوها این است که بسیجیان از نزدیک با مناطق عملیاتی غرب کشور آشنا شوند و نسل جدید انقلاب این نکه را درک کنند که اگر امروز اقتدار و توان توان بالایی داریم از رشادت ها و ایثار گری های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس بوده است.

وی در پایان گفت:  این دور از اعزام ها با حضور شهرهای شوش، شوشتر، دزفول، گتوند و محوریت ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک انجام می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها