خبرهای داغ:
مسئول دفتر آستان قدس رضوی استان سمنان گفت: یکی از برنامه‌های اصلی آستان قدس رضوی ارائه برخی از خدمات حرم امام رضا(ع) به استان‌های کشور است.
کد خبر: ۸۸۹۵۳۰۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

علیرضا خسروی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از سمنان، ضمن بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی آستان قدس رضوی ارائه برخی از خدمات حرم امام رضا(ع) به استان‌های کشور است، گفت: بخش از خدمات مانند خادم امام رضا(ع) مربوط به اشخاص خاص بودند که در نظر داریم تا این موضوع هم به صورت عمومی انجام شود.

وی افزود:  خدمات بیمارستانی، غذای حضرت، خدمت به زوار نیز از دیگر خدماتی است که به استان‌های سطح کشور منتقل شده است.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی استان سمنان ادامه داد: آستان قدس رضوی به دنبال انجام اقدامات موازی نیست و در تلاش است تا اگر دستگاه‌های دیگر برنامه‌های مشابه به خصوص در بخش رفع محرومیت اجرا می‌کنند به قوت بخشیدن آن کمک کند.

خسروی با اشاره به اینکه کاروان زیر سایه خورشید امسال‌ نیز در دهه کرامت در استان سمنان حضور پیدا کرده‌اند، تصریح کرد: باید از این فرصت بسیار خوب استفاده کنیم تا برکات امام رضا(ع) در غالب یک فضای معنوی در این استان مشاهده شود

وی بیان کرد: حضور این کاروان در سال‌های گذشته آثار بسیار خوبی در استان سمنان و در استان‌های کشور داشته است.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی استان سمنان گفت: یکی از برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید حضور در مناطق محروم است تا آن‌ها نیز از فرصت‌های معنوی بتوانند نهایت استفاده را ببرند.

خسروی ادامه داد: باید از حضور این کاروان در استان سمنان  ‌در مدت ۶ روز که برنامه‌های فرهنگی خود را اجرا می‌کنند نهایت استفاده را ببریم تا در آینده حسرت این فرصت باقی نماند.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های فرهنگی و درمانی به خصوص در بخش دندانپزشکی به مناطق محروم اعزام می‌شوند، تصریح کرد: آستان قدس رضوی در برنامه کلی خود حمایت از محرومین را در راس امور قرار داده و در بخش‌های مختلق فعالیت می‌کند.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی استان سمنان بیان‌کرد: یکی دیگر از برنامه‌های آستان قدس رضوی سرکشی از ۴۰ نفر ایتام رضوی می‌باشد که در دهه کرامت اجرایی شده است.

خسروی گفت: این برنامه‌ها در دهه کرامت اجرایی می‌شود و به صورت مستمر ادامه دارد تا شاهد نتایج مثبت در این خصوص باشیم.

گفتنی است کاروان زیر سایه خورشید برای دهمین سال در کشور و برای نهمین بار در استان سمنان با شعار "به تو اقتدا می‌کنیم" حضور پیدا می‌کنند تا فرهنگ رضوی را در جامعه گسترش دهند.

لازم به ذکر است این کاروان در کشورهای مسلمان و غیر مسلمان نیز فعالیت می‌کنند تا مردم جهان را با اسلام و برکات ائمه‌اطهار آشنا سازند.

کاروان‌های زیر سایه خورشید امروز در شهرستان شاهرود برنامه‌های فرهنگی خود را آغاز کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها