امیر برزگر عنوان کرد: راهیان نور یک کار موثر فرهگی در سطح کل کشور است بطوری که این کار برعهده افراد انقلابی صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۸۹۵۳۲۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، امیر ابوالفضل برزگری فرمانده لشکر 28 کردستان با حضور در مرکز رسانه ای شهید رهبر راهیان نور غرب و شمالغرب کشور با اشاره به عملیات فرهنگی راهیان نور و حضور زائرین در یادمان های دفاع مقدس، گفت: راهیان نور یک کار موثر فرهگی در سطح کل کشور است بطوری که این کار برعهده افراد انقلابی صورت می گیرد. با توجه با اینکه اولین فرمان خداوند در قرآن در خصوص کار فرهنگی می باشد واقعیت امر بر این است که فرهنگ زمینه ساز شکوفایی و پیشرفت یک ملت می باشد و بخشی عظیمی از این امر با حرکت راهیان نور میسر می شود.

 
امیر برزگری در ادامه افزود: امروز شاهد آن هستیم که زائرین شهدا برای بازدید از یادمان های دفاع مقدس به تمامی مناطق عملیاتی کشور سفر می کنند. امروز در چهار فصل سال زائرین علاوه بر جنوب در مناطق غرب و شمالغرب کشور نیز حضور دارند و حضور مردم در برنامه های راهیان نور کلیه تهدیدات و توطئه های دشمنان را تبدیل به فرصتی جهت نابودی و خنثی سازی این همه اقدامات می کنند.

 
فرمانده لشکر 28 کردستان گفت: امروزه با توجه به حضور کاروان های راهیان نور در استان کردستان که از نظر اقلیم جغرافیایی، اجتماعی و وجود مذاهب مختلف شیعه و سنی با سایر استانهای کشور متفاوت می باشد بخش عظیمی از تهدیدات و آسیب هایی که از طرف دشمنان توسط رسانه ها و گروه های معاند برنامه ریزی شده بود خنثی و ضربات مهلکی به آن ها وارد شد. از جمله این تهدیدات تفرقه بین مذاهب بود که با ایجاد تفرقه افکنی بین دو مذهب بزرگ جهان اسلام قصد داشتند نوعی ناهنجاری را در سطح کشور بوجود آورند ولی آنها در برابر عزت و شرف این مردم عزیز کردستان شکست خوردند و به آنها یاد دادند که استان کردستان با تقدیم صدها شهید و جانباز تا آخرین قطره خون خود پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و نمی گدارند هیچ کسی وارد این خاک شود و توطئه های آنها در برابر ارادات این مردم بی تاثیر است.

 
وی در ادامه افزود: دومین تهدید حمله سایبری دشمنان به عمق وجود انسان است، دشمنان به دنبال آن هستند که با ورود به درون ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه این مقدسات را از بین ببرند و زمانی که این ارزش ها از بین برود دیگر کلمه شهید و شهادت معنا ندارد ولی بحمدالله با حضور به موقع کاروان های راهیان نور و اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس کلیه این تهدیدات و آسیب ها را از بین برد.

 
فرمانده لشکر پیاده 28 استان کردستان اشاره ای به یادمان های زیر نظر ارتش در غرب و شمالغرب کشور اشاره کرد گفت: قرارگاه راهیان نور آجا به زیر نظر داشتن تعدادی از یادمان های دفاع مقدس در استان کردستان آماده پذیرای و استقبال از زائرین شهدا از سراسر کشور می باشد. ارتش تمامی تلاش خود بر آن داشته است که سهمی از این شجره طیبه راهیان نور داشته باشد.

 
امیر ابوالفضل برزگری در پایان سخنان خود در خصوص شعار امسال راهیان نور اینگونه گفت: انتخاب این شعار با توجه به موقعیت کنونی کشور بسیار بجا و تاثیر گذار بود. انقلابی بودن با توجه به فرمایش فرماندهی کل قوا دارای خصوصیات خاصی می باشد که باید در هر زمان مکانی یک عمل انقلابی داشته باشیم. انقلابی بودن به حرف نیست بلکه به عمل است یکی از مهمترین شاخص های انقلابی بودن اطاعت از ولی خود می باشد اگر ما بتوانیم در عمل انقلابی باشیم مطمئنا می توانیم راه شهدا عزیرمان را ادامه دهیم.
ارسال نظرات